Kerstwens

• JaPa :o)

Hallo Kroatiëgangers,

Jan en Paula (JaPa) wensen alle lezers van de kroatie.startpagina.nl/prikbord fijne Kerstdagen en een erg gezond en vakantierijk 2011.

JaPa.

http://www.eilandkrkkroatie.nl

• aggie

hallo vakantie gangers kroatie

ook ik wens jullie allemaal een fijne kerts en gezond 2011

en dat we nog maar lang naar ons paradijsje mogen gaan

gr aggie

• geert wauters

Hallo Japa en familie , geniet van de eindejaars familiedagen

Wij hebben ons 23ste bezoek reeds geboekt , terug Ciovo , voor de 3 de x , wij hebben via Belgiche vriendeneen nieuwe locatie gevonden voor géén geld …. prachtig gelegen , zwembad , airco , nieuwbouw , sateliet TV , BBQ ruime keuken , logies voor 6 wij betalen maar vor 2 , enz ..overdekteparking voor +/- 750 euro/12 dagen . Wij waren 18x op hotel basis regio Dubrovnik , de grote gehad Croathia, Imperial Hilton , Exelsior tot wij tot de constatatie kwamen dat het ECHT wel een MASSA GOEDKOPER kom , dus kwam ik een paar jaar geleden bedelen bij julie voor een reisroute en eerlijk …. ik gebruik die nog steeds .Al hoewel ik deze dit jaar wel een beetje heb aan gepast . Ik reis nl vanuit Belgie en ben voor het eerst via Luxemburg gereden …..het viel goed mee minder last van de werken rond Frankfurt , hierover is reeds ZEER VEEL geschreven , het blijft een moment opname , de éne dag gaat het beter via Frankfurt de andere dag niet ,, afwachten voor 2011

Groetjes

Linda en Geert

• Annelies

Lieve medelezers,

Ook wensen wij jullie hele fijne feestdagen en alle goeds voor 2011. Met veel plezier lees ik regelmatig het prikbord, en hoop dit jaar wel naar Kroatie te gaan. Afgelopen jaar zouden we afreizen, maar door de wegwerkzaamheden toch besloten naar andere bestemming te gaan. Nu alweer de folders en boekjes tervoorschijn gehaald van Kroatie en regelmatig hier dus voor meer info lezen

Groetjes van Annelies :)

• Gerrit Peels

Iedereen de beste wensen en een heel gezond 2011

Sretan bozic i novo godina

Gerrit

• harry

en ook van deze kant een voorspoedig en gezond 2011

• Robert

Hetzelfde! En wie weet: misschien een witte kerst in Kroatie EN in Nederland!

• ludo

langs deze weg voor iedereen een zalige kerst,en een voorspoedig nieuwjaar,en dat we met zen allen in 2011,weer een prachtige vakantie tegemoet gaan in ons mooi kroatie

• Jo

Iedereen een Zalig Kerstfeest gewenst !