autosnelweg Dubrovnik

• geert wauters

Weet iemand of de autosnelweg richting Dubrovnik opschiet of blijft het tot Ploce , wij plannen 2011 een uitstap vanuit Trogir een dag uitstap naar Dubrovnik maar via de magistrale schiet dat niet op , dit jaar van uit Trogir naar Omis in 2 u 30 dus dan is er amper 1/4 afgereden .

Graag info

Alvast een prettig 2011

Linda en Geert

• Carla

Je kunt de snelweg blijven volgen tot Ravča, Geert. Vervolgens rijd je dan via Vrgorac naar Dubrovnik.

Ook jij en Linda een voorspoedig en gezond 2011 gewenst!

• jjucc@wxs.nl

ja die schiet zeker op en is bijna klaar, in september 2010 waren ze nog bezig de laaste 20 kilometer af te maken.plan is eind dit jaar geheel klaar, ook de grote brug moet dan operationeel zijn. succes

• lipik

Ik vind dit zeer goed nieuws, maar ben wat verrast. Ik dacht dat de bouw van de brug zo goed als opgeschort was wegens geldgebrek. De werken aan de snelweg zouden aan een lager tempo verdergaan, ook wegens geldgebrek. Wat zijn je bronnen ? Want dit thema interesseert me wel !

Alvast bedankt voor de info.

Hans

• L

Volgens slobodnadalmacija.com & dubrovniknet.hr van enkele dagen geleden, snelweg wordt ( voorlopig ) niet doorgetrokken tot Dubrovnik i.v.m. 't ontbreken aan geld. Er wordt gesproken over een andere optie, t.w., bouw van een autoweg van Ploce naar Dbk - ook dit op een latere tijdstip. Inwoners van Dbk worden niet helemaal blij met het uitstel van de bouw, of er wat binnenkort veranderd????? - waarschijnlijk NIET.

• RITA

Ik heb het ook gelezen, de autosnelweg zal niet verder gaan dan Ploce want er is geen geld meer en volgens wat ik begrepen heb komt er van de EU voorlopig geen geld meer.

misschien kunnen de corrupte politici alles terug geven wat ze gestolen hebben van het volk, dan is er zelfs geld genoeg om ze tot in Albanie door te trekken