route zagreb

• rianne

Hallo allemaal.

Ik heb het een en ander gelezen over de route naar zagreb via graz maribor of villach lublijana.

Wij gaan nu voor het eerst met een aanhanger op vakantie (boot) en ik vroeg me af welke route dan het beste zal zijn en of er mensen zijn met ervaring in deze routes.

Wij gaan al een aantal jaar naar kroatie maar zijn altijd via villach gereden.

Graag hoor ik jullie advies.

Groetjes

Rianne

• JaPa :o)

Rianne,

Als je richting Dalmatië gaat dan zou ik deze route wel rijden, maar als je naar de kust in de Kvarner moet, dan zou ik gewoon via Villach rijden.

Een fijne vakantie toegewenst door:

JaPa.

http://www.eilandkrkkroatie.nl

• rianne

Wij gaan naar camping zaton in Nin

• Gerrit Peels

Wij rijden altijd via Graz en Maribor dit is zonder problemen te doen met Caravan(Boot) wij gaan richting Zadar Nin is daar dichtbij.

• Aad

Halo.Wij gaan al vele jaren naar Zaton met een boot achter de auto . Begin mei gaan we weer met de boot achter de auto naar Zaton voor 8 weken .Vroeger via Villach maar sinds de snelweg klaar is in Kroatie altijd via Graz - Zagreb en dat bevalt perfect en zou ik zeker aanbevelen . Groetjes en veel plezier op Zaton

• ellen van kooij

Ook wij rijden het liefst via Graz. Qua kilometers en tol nauwelijks verschil. Maar rijdt een stuk rustiger.

Nog een tip: probeer het weekend te mijden.

• rianne

Fijn dat jullie allemaal reageren.

Wij gaan rijden op woensdag en willen er vrijdag zijn. Dus we nemen er lekker de tijd voor.

Ik weet nu wel bijna zeker dat we nu via graz rijden. ben benieuwd.

groetjes