Zelena Laguna begin juni

• HermaW

Wie kan mij vertellen hoe druk het normaal gesproken de eerste 2 weken van juni is op camping Zelena Laguna?

Is het mogelijk, en aan te raden, om een plaats te reserveren als je voorkeur hebt voor een bepaald gedeelte van de camping?

En wie kan mij vertellen (eventueel a.d.h.v. deze kaart) waar de huurtenten van “Easy a Tent” staan?

• Norbert HR

Dan zal het redelijk tot zeer stil zijn. Zou niet direct gaan reserveren tenzij je absoluut 1 bepaalde plek wilt hebben.

Wanneer je minder kieskeurig bent zou ik gewoon daar naartoe gaan, eens lekker over de camping lopen en dan beslissen waar je wilt gaan staan.

• HermaW

Bedankt voor de info.

Ikzelf dacht dat het begin juni mee zou vallen qua drukte, maar las ook dat het dan al heel druk kan zijn.

We zijn zelf in september 2008 op deze camping geweest en toen was het, tegen mijn verwachting in, de eerste week érg druk op deze camping.

We hadden dat jaar een mooie plaats en onze voorkeur gaan nu uit naar dezelfde plaats of een plaats daar in de buurt.

Wellicht zijn er nog meer mooie plaatsen maar we hebben daar toen niet echt naar gekeken.

We zullen op de bonnefooi gaan, aangezien het (zoals ik heb gelezen) met het reserveren van bepaalde plaatsnummers ook nog wel eens mis gaat bij deze camping.

• HermaW

Kan iemand mij nog vertellen waar de huurtenten staan op deze camping?

• Esther

Hoi Herma,

De huurtenten staan op het groene gedeelte op de kaart boven toiletgebouw 1. Links op de kaart dus. Zo ongeveer bij de blauwe stip (kraan). Gezien vanuit toiletgebouw 2 is het er links van. Naast P63 ongeveer.

Direct naast het trekkersveld. (linker gedeelte naast het weggetje)

De tenten zien er goed uit en staan er sinds dit jaar. Het zijn er ongeveer 10 - 15 stuks.

• HermaW

Hoi Esther,

Bedankt voor je antwoord.

Nu weten we wat we kunnen verwachten.