camping nevio

• lemson

Wij willen dit jaar naar camping Nevio in Orebic. Nu is mijn vraag: hoe kan ik het beste rijden, via het pont of toch over het vaste land en dan het schiereiland op ? We gaan al jaren naar Kroatie (6x lanterna, 4x Zaton) maar dit word weer een nieuwe ervaring. Alvast bedankt voor uw informatie.

• Frank_V

Hallo,

Ook wij willen naar camping Nevio. Ik probeer nu echter al 3 weken de camping te contacteren om twee bungalows te huren doch krijg geen enkel respons op mails. de telefoon word eveneens niet opgenomen en een fax sturen lukt ook al niet. Hebben jullie al gereserveerd en ging dit vlot ?

Wij nemen een bootje mee en zijn dus verplicht om rond te rijden daar je blijkbaar niet met een aanhangwagen-bootje-camper op de veerpont mag (De veerpont schijnt maar 1 richting te hebben voor laden en lossen zodat je er weer achterwaarts af moet)

Groeten,

Frank

• lemson

hallo frank, wij gaan begin juni naar Nevio en hebben ook nog niets gereserveerd bij de camping. Hebben we ook nog niet geprobeerd, maar ik denk dat je medio maart-april wel een reactie van de camping kunt verwachten.

Als je toch alvast zeker wilt zijn van je plekje kijk eens op www. gebetsroither.com . Dit zijn volgens mij dezelfde bungalows. Heb al jaren ervaring met deze firma en bevalt prima.

Wat betreft de ferry heb ik onderstaande link kunnen vinden. Dit is een grotere als degene die jiij bedoeld en er mogen gewoon caravans en boten mee.

http://www.croatian-adriatic.eu/dalmatia/ferry-boats-central-dalmatia.html

Groeten lemson

• Frank_V

Hallo,

Ze zijn wakker geworden bij camping Nevio. Wij hebben kunnen boeken.

Ik denk dat ik de gok toch ga wagen met die ferry. We hebben een bootje bij en zijn daardoor wel 13 meter lang, ik hoop dat het lukt.

Bedankt voor de info

Frank

• anja

lemson Schreef:

——————————————————-

> hallo frank, wij gaan begin juni naar Nevio en

> hebben ook nog niets gereserveerd bij de camping.

> Hebben we ook nog niet geprobeerd, maar ik denk

> dat je medio maart-april wel een reactie van de

> camping kunt verwachten.

> Als je toch alvast zeker wilt zijn van je plekje

> kijk eens op www. gebetsroither.com . Dit zijn

> volgens mij dezelfde bungalows. Heb al jaren

> ervaring met deze firma en bevalt prima.

>

>

>

>

> Wat betreft de ferry heb ik onderstaande link

> kunnen vinden. Dit is een grotere als degene die

> jiij bedoeld en er mogen gewoon caravans en boten

> mee.

>

>

>

> http://www.croatian-adriatic.eu/dalmatia/ferry-boa

> ts-central-dalmatia.html

>

>

> Groeten lemson

• anja

Hallo,

Wij hebben op deze camping geboekt de hele maand juli. Jullie gaan begin juni. Zou U aub jullie ervaring met de camping willen laten weten.

Ben nieuwsgierig naar de autoroute tot aan de camping ( wij nemen een bootje mee op een trailer, dus onze lengte is behoorlijk lang )

Is het daar gemakkelijk om een boot te water te laten? Zijn de mobilhomes ruim? Ja er zijn zo veel vragen.

Alvast bedankt.

Anja & Frank