kleine rustige camping

• Wolto

Hallo allen,

wij willen dit jaar eind mei, begin juni, voor het eerst een keertje met onze camper, een week naar de Riviera van Makarska in Dalmatie.

Wij zoeken een kleine en rustige camping, als die nog bestaan……..?, dus geen mega met kermis.

Graag zouden wij jullie ervaringen willen weten. De zoekfunktie hier op het prikboord heeft niet het gewenste resultaat opgeleverd.

Wij kijken met spanning naar jullie suggesties uit.

Met vriendelijke groeten Wolto

• JaPa :o)

Wolto,

Zit hier echt niets tussen?

http://www.zoover.nl/campings/dalmatie/kroatie

JaPa.

• Jo

Nu kennen wij niet de Makarska Rivièra maar ik denk dat het in de periode die je aanhaalt reuze mee valt qua kermis op megacampings. Het seizoen is nog veraf, er is nog geen jeugd die schoolvakantie heeft etc… Wij waren al op BiVillage (Istrië) en Strasko (Pag) in mei en/of juni (en ook september), beide zijn grote (mega?) campings en we hebben nooit last gehad van kermistoestanden.

Nu is het wel zo dat voor zover ik weet hoe zuidelijker je gaat hoe kleiner de campings worden. Zoals Japa zegt misschien best eens ronkijken op echte campingsites naar mogelijkheden en daar de commentaren lezen. Ik weet niet of er ook campingsites zijn met een prikbord/forum zoals dit prikbord.

• wolto

Bedankt voor jullie reactie, helaas was de gouden tip er niet bij.

Met het lijstje van JaPa ga ik aan de slag.

Misschien komt er nog iets nieuws in het rijtje van Manon.

Wij houden ons in ieder geval aanbevolen voor alle tips.

Mvg Wolto

• Carla

Wolto,

Hier is een link met een uitgebreid overzicht van campings, waaronder ook zogenaamde ‘mini-campings’:

http://www.camping.hr/ok-mini-camps

Misschien kun je hier iets mee. Succes!

• Wolto

Carla,

hier kan ik al iets mee, dank je wel voor de tip.

Wij blijven hopen, dat zich de een of andere nog meld met zijn persoonlijke ervaringen.

Mvg Wolto

• Bo

Wolto,

Kijk eens naar camping Rozac op het eiland Ciovo vlakbij Trogir

en Split.

Gewoon over de brug bereikbaar vanaf Trogir, en hebben supermooie

plaatsen direkt aan zee.

Zelf (nog) niet geweest, maar vernomen van kennissen dat het daar

heerlijk vertoeven is.