1e keer kroatie en bivillage

• S&T en kids

Hallo allemaal,

Wij gezin met 2 kids van 4,5 en 3 jaar oud gaan eind augustus 2 weken naar camping bi village naar een stacaravan van vrijuit (albatross)

Het is voor ons de eerste keer dat wij naar kroatie gaan. Heeft er iemand ervaring met deze camping? en deze stacaravans ( waar staan deze bv op de camping)

Er staat best wel veel info op internet zoals bv een hyves pagina van deze camping, maar hoe meer info hoe beter.

Ook horen wij graag leuke tips waar naar toe te gaan enz. leuke marktjes in de buurt leuke restaurantjes enz. Wij hebben geen zin om een uur in de auto te zitten om ergens naar toe te gaan.

Laat ons maar weten als jullie info of leuke tips hebben.

Alvast bedankt.!!!

gr,

S&T en kids

• Jo

Ik weet niet hoe het nu is maar in 2004 stonden de mobilhomes van Roan links onderaan onder zwembad 3 als je op de kaart kijkt. Langs het water kan je te voet naar Fazana, het beste restaurantje ligt op een hoek, toen met blauwe luifel. Ik zoek wel ff in m'n foto's of ik nog een naam vind.

Pula moet je zeker doen, het amfitheater en de oude Romeinse gebouwen. 'k Weet niet meer zeker of er een aquarium is in Pula maar met kinderen is dat ook wel altijd leuk. Ook Porec en Rovinj zou je moeten doen maar die afstand is dan weer groter. Zal voor Rovinj al snel een uur zijn, denk ik en voor Porec nog wat verder. Als je van natuur houd ook zeker het schiereiland nabij Medulin. De top van de Ucka maar ook daar zal je snel aan anderhalf uur zitten (afhankelijk hoe je rijdt). En Rabac en Labin.

En als het jullie bevalt weet ik wel een appartement in Fazana voor volgend jaar eventueel.

Als er meer specifieke vragen zijn hoor ik ze graag, eventueel via een privébericht.

Het is van 2004 geleden dat we zelf op BiVillage een tent huurden maar we zijn nadien nog over de caping gewandeld toen we in Fazana zelf in dat appartement waren. En ook in 2008 waren we daar in de buurt (Medulin) en hebben we Fazana bezocht. 'k Moet wel zeggen dat wij op de camping waren in mei en september.