Overnachting ergens bij Villach

• bientje@gmail.com

Wij gaan met 5 volwassenen naar Rovinj in Kroatië en zoeke ergens rond Villach een overnachtingsadresje. Ik kan eigenlijk alleen maar hotelkamers van 2 personen vinden van 35 euro pp, en dat vinden we eigenlijk te duur voor alleen een overnachting… we zoeken iets van rond 15 á 20 pp max.

Heeft er iemand goedkope tips?

• JaPa :o)

Hallo,

Probeer het eens hier http://www.hausheimat.com dat is wel niet in de buurt van Villach maar in het plaatsje Wagrain op de helft (bij afslag 66 van de A10) tussen Salzburg en Villach.

Het is bij een Nederlands echtpaar dat daar een fruhstucks-pension runt. Misschien is het de moeite waard om daar eens te informeren.

Een fijne vakantie toegewenst door:

JaPa.

• bientje@gmail.com

Dankje voor je reactie!

Het ziet er gezellig uit, maar het is eigenlijk nog steeds te duur voor ons :-) Ook bij hen kom ik uit op 36 euro p.p.p.n. na alle toeslagen e.d…

• inge/wagrain

Dan heb je niet helemaal goed gerekend, bij ons kost een overnachting in het hoogseizoen in de zomer 30 euro pp, inkl. uitgebreid ontbijt (buffet) en alle belastingen en toeslagen.

Groeten uit Wagrain, Inge.

• bientje@gmail.com

Ik zie het al, ik heb gekeken naar het 6pers. appartement omdat ik er van uit ging dat dat goedkoper zou zijn dan 3 losse 2pers.-kamers…

Ik ga het overleggen met m'n reisgenoten =)