Camping in Istrië met mooiste zwembad

• HermaW

Voor onze kinderen (5 en 2 jaar oud) zijn wij voor onze vakantie in juni op zoek naar de camping met het mooiste en meest uitgebreide (liefst met glijbaantjes en groot peuterbad) zoetwater-zwembad in Istrië.

Wie weet welke van de campings het mooiste zwembad voor onze kids heeft?

• anouschka

Campingpark Umag heeft een hele mooie met een “schip”

• miriam

porto sole heeft ook een mooi zwmbad en zeker het peuterbad,

groetjes

• HermaW

Ik las dat dat een zoutwaterbad is, wij willen graag een zoet water zwembad…

• HermaW

Die ziet er inderdaad mooi uit.

Ik hou hem in gedachten.

Umag is mij eigenlijk iets te groot, maar misschien is dat in het voor seizoen niet zo'n probleem.

• ludo

herma,

wij gaan al verschillende jaren naar camping vestar.

daar is een mooi zwembad,waarvan bijna de helft een kleuterbad.zeer goed verzorgd,en vooral een niet te grote,en redelijk rustige camping. wij wensen jullie vooral een mooie vakantie toe

• anouschka

Het zwembad op Camping Polari in Rovinj (buur camping van Vestar) is ook aan te raden.

Zwembad bij Polari is groter, en de camping een stuk goedkoper

• ludo

dat is zeker waar anouschka,maar in mijn gecval kijk ik ook vooral naar de rust.camping vestar is een stuk kleiner,en ook een pak rustiger,maar ieder zijn ding he

• anouschka

Das waar Ludo,

Ach wij houden wel van bedrijvigheid…zeker voor de kinderen.

Wij gaan altijd de volle 3 weken op vakantie…incl boot.

En dan bespaar ik toch heel wat eurootjes door naar polari te gaan.

Maar net wat je zegt..ieder zijn ding toch

• HermaW

Jullie ook bedankt.

Vestar is zeker ook een optie voor ons. Vooral ook door de “kleinschaligheid” (voor Kroatische begrippen dan)

Polari is ons eigenlijk iets te groot maar misschien merk je daar niet zoveel van.

Voor ons zou het prijsverschil te verwaarlozen zijn als ik het goed berekend heb (2 volwassenen, 2 kinderen onder de 5, in juni).

Wij hebben nu het volgende plan; we gaan in eerste instantie naar Zelena Laguna (is ons bekend) en van daaruit gaan we eens een aantal campings bekijken.

Is er één bij die ons leuk lijkt, en waar nog een mooie plek te bemachtigen is, dan gaan we verkassen.