Camping in Istrië met mooiste zwembad

• Anitamv2meiden

Wij zijn ook een keer op Zelena Laguna ( Bijela Uvala;) ) geweest en zou daar echt nooit meer heen willen .

Vond het er verschrikkelijk . Wij gaan nu voor het 3e jaar naar Bi-Village , denk ook wel het laatste jaar omdat we graag

verder willen gaan ontdekken in Kroatië . Maar goed andere vinden Bi-Village weer een ramp ieder zijn keus zullen we

maar zeggen :-) Wij zijn vorig jaar ook op wat campings gaan kijken voor dit jaar en ben blij dat we dat gedaan hebben ,

het viel ons toch wel tegen op die andere campings . Zou zonde zijn als je reserveerd en het blijkt niets te zijn ( wat bij

Bijela Uval het geval was )

• Jo

Ik denk dat alles van het tijdstip afhangt. In 2004 waren we zowel in mei als in september op BiVillage in een (gehuurde) tent van Roan. Dat beviel ons toen zeer goed.

In 2005 waren we ook in Fazana maar door omstandigheden niet op de camping maar in een apartement, ik meen in de tweede helft van juli ('k zou het moeten opzoeken). We hebben toen ook eens de camping bezocht en ik zou er op dat moment voor het geld van de wereld niet hebben willen tussen staan.

Ook in 2007 waren we in het seizoen (augustus) in Kroatië maar sindsdien gaan we altijd in juni en/of september. En we willen niet anders meer. Gelukkig hebben we geen meegaande kinderen meer zodat dat ook kan. Normaal vertrekken we 31 mei weer. We weten alleen nog niet naar waar.

• HermaW

Anita, waren jullie op Zelena Laguna of Bijela Uvala?

Bijela ken ik verder niet, ik weet natuurlijk dat het bijna hetzelfde is als Zelena Laguna, maar veel groter en rumoeriger.

Wat vond jij er dan zo verschrikkelijk aan?

Zelena is ons (september 2008) heel goed bevallen.

We stonden op een mooie plek (met zeezicht) vlakbij het (best mooie en in ieder geval schone) zwembad.

Sanitair vond ik heel modern en schoon (helemaal in vergelijking met Puntica, waar we jaren hebben gestaan).

Camping zelf vrij rustig, in ieder geval niet te veel herrie.

Restaurantjes hebben we niet uitgeprobeerd, wij gaan daar altijd voor buiten de camping.

De winkel vonden we wel een drama, maar ook voor de boodschappen gaan wij naar dorp/stad.

In principe dus niets mis met de camping en daarom gaan we in eerste instantie ook daar naartoe, maar met een kleintje van bijna 2 is een groot peuterbad wel heel fijn en de oudste is helemaal wel van glijbaantjes.

• miriam

wij zijn drie keer midden seizoen op parc umag geweest,en het was bizar druk en groot,

maar gek genoeg merk je daar niet veel van,alleen in het zwembad,

vorig jaar op porto sole geweest,ook geen problemen gehad met drukte,

en nu naar amarin……………….. ach we zien het wel.

de boel is zo weer ingepakt om te verkassen.

• Daan

Hallo,

Vindt persoonlijk camping vestar niet erg rustig. Zijn er ook een jaar of 4 geweest. Vond het wel een aardige camping, leuk maar zeker niet rustig. Vond het zelfs een zeer drukke camping vergeleken met de campings waar ik eerder geweest was. Maar de camping is zeker leuk. Zwembad is erg leuk maar zeer koud en aan de kleine kant voor de camping.

• Wietze & Hannie

Wij zijn vorig jaar op Bijela Uvala geweest en vonden het er geweldig, maar wij hebben dan ook geen kinderen en gaan altijd in het voorseizoen(Juni).

Wij vonden alles daar zeer schoon en netjes onderhouden (De meeste troep zullen de gasten zelf wel maken dan) en hadden een caravan met zeeuitzicht.

Ook de zwembaden waren netjes wij zelf gingen naar de kleine zwembad met zeeuitzicht en die was lekker rustig en je kon er lekker eten in de restaurants.

De winkel heeft redelijk veel, maar boodschappen deden wij meestal in Porec zelf.

De keuze blijft voor een iedereen anders, de 1 wil dat en de ander baalt er van.

Anitamv2meiden schrijft alleen maar negatieve dingen over Bijela Uvala, maar zoals ik al zeg, het is voor een ieder verschillend waar je van houdt.

Wij hebben er een geweldige en rustige vakantie gehad.

Je moet het toch allemaal zelf meemaken.

Veel succes met je keuze.

• Anitamv2meiden

Wietze & Hannie Schreef:

——————————————————-

> Wij zijn vorig jaar op Bijela Uvala geweest en

> vonden het er geweldig, maar wij hebben dan ook

> geen kinderen en gaan altijd in het

> voorseizoen(Juni).

> Wij vonden alles daar zeer schoon en netjes

> onderhouden (De meeste troep zullen de gasten zelf

> wel maken dan) en hadden een caravan met

> zeeuitzicht.

> Ook de zwembaden waren netjes wij zelf gingen naar

> de kleine zwembad met zeeuitzicht en die was

> lekker rustig en je kon er lekker eten in de

> restaurants.

> De winkel heeft redelijk veel, maar boodschappen

> deden wij meestal in Porec zelf.

>

> De keuze blijft voor een iedereen anders, de 1 wil

> dat en de ander baalt er van.

> Anitamv2meiden schrijft alleen maar negatieve

> dingen over Bijela Uvala

,

Maar ik zet er ook netjes bij dat het voor iedereen

anders is .. Er zullen vast mensen zijn die het daar helemaal geweldig vinden . Maar wij houden er niet van om hutje mutje op elkaar te staan .. En dat was daar echt wel het geval. Wat Herma idd schrijft het was er verschrikkelijk rumoerig ..de hele nacht door , en echt het hoeft niet muisstil te zijn maar een beetje nachtrust is best fijn ;) Ook was het zwembad niet bepaald schoon te noemen het lag er helemaal vol met zand op de bodem ..al met al hebben wij dus geen goede ervaring met Bijela Uvala in het hoogseizoen ..

maar zoals ik al zeg,

> het is voor een ieder verschillend waar je van

> houdt.

>

> Wij hebben er een geweldige en rustige vakantie

> gehad.

> Je moet het toch allemaal zelf meemaken.

> Veel succes met je keuze.

• Jo

Anitamv2meiden Schreef:

> Maar wij houden er

> niet van om hutje mutje op elkaar te staan .. En

> dat was daar echt wel het geval.

Dat gevoel had ik op BiVillage in juli 2005 ook, hoor. Wij stonden er toen wel niet maar zijn wel over de camping gelopen. In 2004 waren we er zowel in mei als in september en toen vond ik het er heel rustig. Zo zie je maar wat een maand verschil kan maken in de beleving.

• Anitamv2meiden

Jo Schreef:

——————————————————-

> Anitamv2meiden Schreef:

> > Maar wij houden er

> > niet van om hutje mutje op elkaar te staan ..

> En

> > dat was daar echt wel het geval.

> Dat gevoel had ik op BiVillage in juli 2005 ook,

> hoor. Wij stonden er toen wel niet maar zijn wel

> over de camping gelopen. In 2004 waren we er zowel

> in mei als in september en toen vond ik het er

> heel rustig. Zo zie je maar wat een maand verschil

> kan maken in de beleving.

Wij hebben we vorig jaar redelijk op het eind van het seizoen gestaan en toen viel het inderdaad erg mee .. Er waren zelfs hele plekken leeg :D .Weet niet hoe het dit jaar zal zijn omdat we dan wat vroeger ( midden ) in het seizoen staan …

• Dennis

Wij hebben op beide campings gestaan Bijela Uvala en Bi Village beide in juli. Onze voorkeur gaat uit naar Bijela Uvala, wij hadden een erg ruime plek, in een gezellig straatje. Totaal niet het gevoel gehad van hutje mutje. Erg veel voorzieningen, alles mooi verzorgd geen zand in het zwembad en erg belangrijk, veel centraler gelegen voor evt. uitstapjes.Met de boottaxi, auto of zelfs tevoet mooie leuke gezellige bezienswaardigheden. Bi Village vonden wij te druk, niet ons publiek en erg kaal, begroeiing nog jong op grote gedeelten van de camping en omgeving niet geweldig.

Fazana vond ik niet veel, Pula natuurlijk wel verder zijn wij van mening dat de afstanden veel groter zijn om iets te bezichtigen. Zo zie je maar weer, iedereen beleeft een camping op een andere manier en daarom is het best moeilijk om een goed advies te geven. Haal uit alle meningen, tips en adviezen die voor jullie belangrijk zijn en probeer dan een goede keuze te maken. Zo gaan wij ook altijd te werk en voor ons werkt het op deze manier. Puur naar het zwembad gekeken denk ik dat Park Umag het mooiste heeft maar dat zegt natuurlijk niks over de camping.