Ik hoop van harte dat het jullie lukt een mooi leven te maken met de paarden daar !Ja en het kan zeker dat je bij mij nog vlasvezel geleverd hebt. Wij hadden ook nog een eigendom in Impe bij Lede met veel paardenstallen. En mijn vader had een groot aantal koerspaarden Stal Van De Sype. Ik ben opgegroeid met de paardenwereld en jammer dat ik eruit ben. De manege in Erondegem moet trouwens in 2012 afgebroken worden omdat de termijn uit is, en er wordt geen nieuwe vergunning meer toegekend Gelukkig is het niet meer van mij dus nu, want anders had ik enkel nog de prijs v het perceel grond gekregen!) Tja, al die wetten hé. Hopelijk valt dat bij jullie een beetje mee daar met de wetgevingen. Ik ken nog iemand die in frankrijk begonnen is en het zeer goed doet: Verheyen uit Aalst. Die hadden vroeger de carwash (de weg naar het sted hospitaal) Ik hou jullie adres alvast bij en wie weet komen we wel eens een weekje paardrijden daar.
Verder zijn ook wij op zoek naar een nieuwe toekomst, buiten Belgie. Maar tot hiertoe vonden we nog niets.