Om onze vakantie-ervaringen te delen had ik vorig jaar een blog-site opgestart. Jullie kunnen die vinden op vakantie.nikkelhost.com. De site is voorlopig met het Wordpress-cms. In het kader van een opleiding wil ik die nu omzetten naar een Drupal-website.
Maar ik heb hierover een vraagje naar jullie. Ik heb voor de website een (WordPress)-template gekocht en die zie je nu trouwens ook op de site. Vooral die fotootjes bovenaan spraken me erg aan. Nu is het wel de bedoeling dat daar natuurlijk allemaal foto's van Kroatië komen. Je zal ook zien dat ik iedere foto (als je'r op klikt) kan koppelen aan een stukje tekst en dat daar ook een 'Lees meer"-knop staat.
Graag van jullie tips wat de 8 belangrijkste zaken zouden kunnen zijn voor een website over Kroatië. Zelf dacht ik aan een algemene foto over Kroatië, eentje over Zagreb, ééntje over het eten, ééntje over de Nationale Parken. Maar dan is m'n inspiratie ver op. Dus jullie ideeën over 8 hoofdcategorieën voor een website/blog over Kroatië zijn welkom.