Dubrovnik

• Vincent

Hallo,

Ik heb een vraagje ivm het bezoeken van Dubrovnik. We verblijven reeds voor de 3de maal op een camping nabij Biograd. Dit jaar willen we in juli Dubrovnik bezoeken. We zoeken een overnachtingsmogelijk (1 nacht)in de buurt van Dubrovnik. We willen ons echter niet vastpinnen op een datum dus niets reserveren. Weet er iemand iets wat geschikt is? Eventueel kunnen we de tent van de kinderen meenemen en op een camping overnachten.

Groeten,

Vincent

• De Reizigers C&G

Hallo Vincent

probeer www.campercontact.nl dan klik op kroatie daar bevindt je een paar plaatsen in of kort bij Dubrovnik !!

mooi vacancie toegewenst

C&G

• rita

Dag Vincent,

ik ga al sedert 1984 naar Dubrovnik, mijn man is nl vandaar afkomstig.

als je van dubrovnik naar cavtat rijdt, kom je 2 campings tegen, ééntje in kupari en ééntje in srbreno.

ik weet echter niet hoe de kwaliteit is maar ik vermoed dat dat voor 1 nacht geen probleem is.

je kan ook een kamer huren in de buurt, ofwel in dubrovnik zelf ofwel in de omliggende dorpjes.

laat maar weten wat je het meest interesseert, dan geef ik je nog wat extra informatie

groetjes

• L

Goede advies van Rita, in Cavtat zelf zou het ook moeten lukken ( ter info. = google: Cavtat app. ).

Succes!

• wthielen

Hoi Rita,

Wij willen wel wat adresje hebben voor 1 of 2 nachtjes in Dubrovnik voor Juni.

Ons e-mail adres is: info@dracevac.nl

Alvast bedankt,

Wim en Inge

www.dracevac.nl

• Vincent

Rita,

Bedankt voor de snelle reactie. Als je ons verder kan helpen met enkele adresjes van kamers in de buurt van Dubrovnik dan zou ons dt heel wat verder helpen.

Vriendelijke groeten,

Vincent

• rita

wie informatie wil over kamers of apartementen in de omgeving van duborvnik kan me mailen op rjossart@partena.be

ik zal je dan wat foto's doorsturen, dan kunnen jullie nog zelf beslissen.

groetjes