Radio 2

• Jo

Momenteel op de Vlaamse Radio 2 een ganse uitzending over Kroatië. Met op de site ook een link naar de site van Lipik. Als de uitzending afgelopen is plaats ik wel een link waar je de heruitzending kan beluisteren (nu kan ik die nog niet vinden).

Edit: ze hebben me net gebeld en ik ben eventjes live in de uitzending geweest.

Edit 2: Luister kan op http://internetradio.vrt.be/radiospeler/v2_prod/wmp.html?qsbrand=21&qsODfile=/internetradio_master/productiesysteem2/programma_od/21_21mada.xml. Begint ergens op 5.30 min, maar ook alle muziek zit er nog tussen. Waarschijnlijk enkel vandaag te beluisteren.

Edit 3: Op http://www.radio2.be/de-madammen/bestemming-kroati%C3%AB staat onderaan een (aanvankelijk) rood blok met 3 titels onder. Het derde titeltje is het (onvoorbereid) interview met mij. Eventjes wachten, dan komt in het rode blok een foto met een startknopje. Dit aanklikken en je kan luisteren. Hopelijk blijft het enkele dagen staan.

• lipik

Goed nieuws ! niet alleen voor mij ;-) maar ook voor de toeristische sector in Kroatie, en ze kunnen het gebruiken !

Bedankt voor de tip !

Hans

• Jo

Jij zit bij ons in de buurt, dacht ik. We moeten toch eens afspreken.

• lipik

Ja, aan uw ‘tongval’ te horen op Radio 2 kan dat kloppen ;-)

Aalst, Moorsel meer precies… mail me maar eens op info@kroatie.org

Hans

• geert wauters

Hallo mannen , ik ben ook uit de buurt woonde 49 jaar in Erembodegem en sinds kort woon ik in het centrum van Aalst , wij gaan dit jaar voor de 23 ste x naar Kroathie 19 x regio Dubrovnik en nu voor de 4 de x naar Trogir , stuur maar eens een mailtje dan stuur ik foto's door

ps binnen 30 dagen zit ik met mijn voeten in het “zand” ECHT Trogir heeft een zandstrand weleens waar grof zand maar toch

groetjes

Geert

geertwauters9320@hotmail.com

• Jo

Wij zitten nu al met onze voeten in het Kroatische water!

• geert wauters

Waar zitten jullie ergens ?

• Jo

Net als de vorige jaren op camping Strasko in Novalja op het eiland Pag.

• Geert

wij rijden nog ietje verder door naar Ciovo-Trogir , een zéér vaak gehoorde vraag ……………..hoe was het onderweg , wij rijden via Luxemburg- Saar-Louis naar Munchen , ik heb het wel gehad met de wegenwerken rond Frankfurt alhoewel het op mijn traject niet veel beter is

Geert

• Jo

Geen problemen gehad, maar ja, 't was op een woensdag in juni.