zrmanja

• vincent

Op youtube vind je filmpjes terug van de rivier de zrmanja. Op één van de filmpjes zie je ribs de rivier opvaren vanuit de zee van novigrad. Weet iemand een trailerhelling in Novigrad? Heeft er al iemand met een motorboot de rivier opgevaren (diepgang?).

Grt Vincent

• Jo

Google maps, en dan meer bepaald via sateliet-weergave brengt snel duidelijkheid. Trouwens, welk kuststadje in Kroatië heeft géén boothelling? Misschie ff zoeken en proberen in Google maps want je hebt een keer of vier een Novigrad (of Novi Grad)

• Vincent

Jo Schreef:

——————————————————-

> Google maps, en dan meer bepaald via

> sateliet-weergave brengt snel duidelijkheid.

> Trouwens, welk kuststadje in Kroatië heeft géén

> boothelling? Misschie ff zoeken en proberen in

> Google maps want je hebt een keer of vier een

> Novigrad (of Novi Grad)

Ik heb ook gezocht in googlemaps maar zie niet direct een boothelling. Het is ook zo dat veel hellingen eigendom zijn van een camping of haven en meestal privé eigendom zijn.

• Guido

Ik moet mij erg vergissen maar als je Novigrad(Dalm) binnenrijdt,het bruggetje over en dan voorbij een klein parkje kom

je links op een pleintje en daar moet een boothelling zijn.Op de rivier ben ik al eens meegevaren tot Obrovac en kwamen een grote vissersboot tegen die ons met getoeter begroette.De diepgang moet voor jou dus geen probleem zijn denk ik.

In ieder geval varen kleine visserboten met touristen tot bij de watervallen.Zeer mooie tocht! Succes.

• Gerrit Peels

Je kan tot de eerste waterval met de boot komen. Alleen moest je in Obrovac bij de brug betalen om verder te mogen hoeveel het was weet ik niet.