tip Opatija

• wil

Heeft iemand nog een paar tips voor een leuk terras voor een goede lunch, of een gezellige avond in Opatija?

• lipik

Restaurant Rusmarin. Goede en verzorgde keuken. Van aan het busstation (achter fontein) ga je smalle straat stijl omhoog, richting kerk. Dus niet omhoog naar de grote baan, maar parallel met de kust ongeveer. een 100 meter op je rechterkant. ietwat verscholen achter andere huizen.

of hier (punt B )

http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Trg+Vladimira+Gortana&daddr=Joakima+Rakovca&geocode=FXy5swId-EDaAA%3BFTi3swIdrjnaAA&hl=nl&mra=prev&sll=45.332335,14.301608&sspn=0.002221,0.005681&ie=UTF8&z=18

Hans

• Richard & Chantal

Zeker aan te raden, zijn er deze week nog geweest en was weer een uitstekende prijs / kwaliteit verhouding

Een van de personeelsleden heeft de zaak overgenomen, maar aan kwaliteit niks ingeboet, integendeel.

Fris en stijlvol ingericht en de service en kwaliteit was weer als vanouds.

Dober tek ! (Smakelijk eten !)

• Norbert HR

Op de kaart van Hans bij Ballon nr A naar rechts en dan schuin tegenover Mozart…………..zalig gebak en terras met uitzicht over zee.

Geen idee hoe de tent heet, maar altijd als ik door Opatija reed dan was het toch even stoppen.

• lipik

Het terras van het “cafe” van hotel Millenium (nu heet het Milenija of zoiets). Vroeger, voor hotel Millenium er was, dus al 10 jaar geleden was dit het 3-sterrenhotel Jadran. Heb er toen nog gelogeerd, nu niet meer dus ;-)

Hans

ps 'k krijg zin in taartjes…

• Richard & Chantal

Het heet nu Millenji en is een ook nog een hotel.

Het ligt op de hoek aan het begin van de boulevard tegenover de Koznum.

Het gebak en de capuccino heeft ons donderdag jl. op het terras goed gesmaakt en we betaalden voor 2 capuccino's met gebak 56 kuna (euro 7,75).

• wil

Ik krijg er ook al zin. nog een paar dagen en dan gaat het feest beginnen.

(:P)

• kelly

Hoi

Wij zouden onze vakantie willen afsluiten met in Opatija. Weet er iemand een leuk niet al te groot pesionnetje?

Groetjes

Kelly

• wil

crystal in Lovran is aardig en netjes,althans dat hoorde ik van Frederiko. Hij heeft een juwelierszaak in Opatija.

En inderdaad de tips van lipik en Richard en Chantal waren bruikbaar

• lipik

Ben er twee weken geleden gaan eten. Zoals altijd lekker, verzorgd, goede bediening.

Maar van die overname… ik ken de twee jongens al bijna 20 jaar, daar is niets van aan. Hun appartementen in Lovran zijn wel overgelaten. Maar het restaurant wordt nog altijd gerund door Goran en Igor.