korcula

• rita

Hallo,

ik zoek een adresje op korcula waar we 1 nacht kunnen logeren.

we gaan elk jaar van dubrovnik naar korcula maar dit jaar willen we ook naar vela luka en daarom zouden we graag 1 nacht overnachten.

heeft iemand ervaring?

Het hoeft niet groo te zijn, kamer en douche is ok, we gaan toch meestal uit eten.

Edit: de naam van Korcula juist geschreven in de titel. 't Zal wel een typfoutje geweest zijn maar voor wie minder bekend is met Kroatië misschien handig. (Jo)

• Jo

Up, voor het ondersneeuwt onder andere draadjes. Zelf heb ik jammer genoeg géén antwoord.

• Norbert HR

Het hangt er een beetje vanaf wanneer je gaat.

Ik heb zelf zowel in Korcula stad als Vela Luka gezeten, beide waren prima. Het uitzicht vanuit het appartement nabij Korcula stad was adembenemd, in Vela Luka keek ik uit over de stad vanuit een appartement aan de andere kant van de baai.

Ga je in het hoogseizoen dan zul je niet veel eigenaren tegenkomen die voor 1 nacht willen verhuren. Ze mogen dan ook 30 % extra rekenen, maar velen zullen niet willen verhuren, zijn bang dan huurders die langer blijven mis te lopen.

Kom je echter in het voor- of naseizoen dan is er volop plek, hoef je ook niet te reserveren, gewoon bij een Turist bureau aanbellen. In Vela Luka zit er eentje direct naast de aankomst plek van de pont. Je gaat vanaf het parkeerterrein links af richting de stad en het eerste huis aan de rechterkant is een appartementen verhuurder. Hij woont er ook, dus je kunt altijd aanbellen.

Ben alleen het website adres vergeten, geloof dat ik dat al eens eerder alhier heb neergeschreven, maar geen idee meer hoeveel jaar geleden dat is.

• rita

dag norbert,

kan je me nog eens mailen, ik had je graag iets gevraagd ivm een firma oprichten voor export.

mijn mailadres is rjossart@partena.be

ik ben je adres ook kwijt, vandaar mijn vraag