Politieinvallen!!!

• zelande

Aan allen,

Ga naar www.mup.hr/93636/3.aspx

Hier wordt haarscherp aangegeven, dat er valse medienberichten in de wereld zijn gezet omtrent de bevoegdheden van de politie in Kroatie,

De politie mag nog steeds NIET zo maar binnenvallen en kamera's en afluisterapparatuur plaatsen.

Ik vind het zeker nodig dit te plaatsen, aangezien er wellicht onzekerheid is opgekomen, naar aanleiding van een posting op

dit forum.

• MarkoMarko

Volgens mij was de foutieve berichtgeving hierover, die overigens (ook) in de Krioatische media de ronde deed, op 25/5 al rechtgezet.

Grappig dat juist jij, die in het geheel geen moeite had met dit soort invallen, met dit onderwerp weer op de proppen komt.

• zelande

Voor alle duidelijkheid, is mij geadviseerd om met duidelijke bronnen te reageren, en niet met onderbuikgevoelens

Vandaar de berichtgeving met vermelding van de bron.

Vandaar dit wellicht overbodige bericht.

• zelande

Mag ik eraan herrinneren Hr Marko,

Dat een mededeling, dat “wanneer ik niks te verbergen heb, ik ook niks te vrezen heb” niet automatisch inhoud dat ik het goedkeur.

Dus niet mij onderstellen dat ik er geen moeite heb, en dus woorden gebruiken, welke ik NIET gebruikt heb.

• zelande

Ter aanvulling,

In je posting van 25.05. breng je zelf naar voren “wie meer betrouwbare bronnen heeft, mag het zeggen”

Dus misschien kun je dit onder “meer betrouwbare bron ” klasseren.

Hiermede is aan je wens voldaan.

• MarkoMarko

Zelande,

Van mij mag je best dit onderwerp weer ter sprake brengen, zeker als je dit met officiële mededelingen kunt onderbouwen. Zou ik het al kunnen, dan zou ik het je zeker niet verbieden.

Ik vind het, zoals gezegd, wel opmerkelijk dat juist jij dit onderwerp weer aankaart omdat jij, gezien je postings, weinig moeite lijkt te hebben met politie-invallen zonder tussenkomst van een rechter-commissaris o.i.d. Dat jij deze zou “goedkeuren” heb ik overigens nergens beweerd.

Dat jij er weinig moeite mee lijkt te hebben concludeer ik uit jouw volgende mededelingen:

quote1:

"Wanneer ik mijn zaken in orde heb, dan mogen ze van mij de hele dag in mijn huis of bedrijf rondkoekeloeren.

Als ze niks vinden wordt dit snel langdradig voor hun.

En wellicht is er een reden voor om deze wet in te voeren.

Het zou wensenwaard zijn dit in meerdere landen in te voeren, want zo serieus nemen velen het niet."

einde-quote1

quote2:

“als je niks te verbergen hebt, dan kan je ook niks gebeuren.”

einde-quote2

Ik denk dat mijn conclusie gegrond is.

• zelande

Marko,

Het staat een ieder vrij, zich een interpretatie te vormen.

Zoals het ook een ieder vrij is onwaarheden rond te strooien.

Ik ben er van uit gegaan, dat deze nieuwe topic nu duidelijk is voor een ieder, daar wellicht niet iedereen in ander topics rondkijkt omtrent

politieinvallen.

Door deze topic is het voor een ieder duidelijk zonder de vele topics door te moeten spitten.

Mocht het in jou ogen overbodig zijn, kan je de moderator vragen deze topic te verwijderen.

• Norbert HR

Marko,

De enige reden dat Zelande dit hier zo triomfantelijk post is omdat hij dit op Google heeft gevonden en hij het tot zijn dagtaak heeft gemaakt om mij aan te vallen.

Waar die overijver vandaan komt mag Joost weten, maar wanneer hij daar genoegen in schept dan mag dat van mij.

Toch denk ik dat Bram misschien eens die 8 uur van Zwitserland naar Kroatië moet gaan rijden en het land eens moet bezoeken. Via Google kom je namelijk wel veel te weten, maar echte kennis van hoe het er toegaat in een land zul je niet vinden.

Nog even en hij komt me vertellen hoe het leven op Curacao is !

Ik ben benieuwd.

• zelande

Norbert,

Ik hoop dat eensdaags het muntje zal vallen.

Het is hier toch overduidelijk, dat ik je probeer te wijzen op een niet gering aantal foute mededelingen door jou, welke nooit en te nimmer

achteraf door jou zijn gecorrigeert.

Ik heb nooit en te nimmer bestreden dat je kennis bezit omtrent Kroatie.

Maar indien je berichten de wereld instuurt omtrent politieinvallen, deze blijken niet korrekt te zijn, dan ga ik ervan uit, dat het minste wat je kunt doen

het geplaatse bericht cq waarschuwing, te korrigeren.

Dat je met alle kracht beweert, om niet meer voor een Kroatische firma te gaan werken, omdat er geen vergunningen meer afgegeven worden, wat

in het geheel niet van toepassing is, dan gelieve dit bericht te korrigeren.

Indien er dan een ander persoon is welke dit bericht onder ogen brengt, en verwijst naar een officiele berichtgeving, kan toch wel niet schuldig zijn aan

valse berichtgeving, of manupulatie????

Temeer je mij duidelijk maakt, dat ik met onderbouwde argumenten dien te komen, wat ik dan ook doe. Met vermelding van de bron, en waar deze informatie

officieel is te lezen.

• MarkoMarko

Als je goed gelezen had wat ik geschreven heb, had je je bericht van 4/6/2011 17:51 kunnen besparen en ik op mijn beurt dit bericht.