Politieinvallen!!!

• L

Heren,

net zoals elke week, zojuist met mijn Kro. fam. in Dbk gesproken, zij weten daar niets van. Dat betekend natuurlijk niet dat er geen invallen plaats vinden, ik kan alleen zeggen dat ik en mijn fam. daarover nooit iets hebben gohoord.

Misschien kan diegene die dat allemaal goed weet een concrete voorbeeld noemen zodat we daar rekening kunnen houden??? Ondanks dat ik daarvoor geen redenen kan vinden, kan ik toch misschien mijn fam in Z-Dalmatie waarschuwen!!!

• zelande

Sorry,

Wat geschreven, waar geschreven, wanneer geschreven?????

Wat had ik dan kunnen lezen.

Beetje verwarrend hier.

• zelande

Ja,

En ik heb het onder een nieuw topic geplaatst, zodat het voor een ieder duidelijk is en met de verklaring van

een staatsorgaan, en niet van een krant.

Is dit een schande.

Het is nu gewoon echt voor iedereen duidelijk, en niet ergens in een ander topic ergens onzichtbaar.

Heb je nog genoeg zout om op de slakken te leggen?????

• zelande

Beste L

Eerst goed lezen, dan kun je zien dat je je GEEN zorgen hoeft te maken!!!!!!

• MarkoMarko

Er was sprake van een nieuwe wet die het mogelijk zou maken dat politie o.a. invallen, telefoon-taps e.d. zou mogen uitvoeren zonder tussenkomst van een rechter-commissaris. Dit laatste blijkt dus niet het geval te zijn. Voor genoemde praktijken is dus altijd tussenkomst van een rechter-commissaris nodig. Je hoeft je familie in Dubrovnik dus nergens voor te waarschuwen.

• MarkoMarko

Begin je dan werkelijk als een razende te typen, nog voordat je e.e.a. zorgvuldig gelezen hebt? In mijn berichten staat toch duidelijk dat ik met deze posting geen enkele moeite heb.

Daarnaast heb ik aangegeven dat jouw verwijt aan mij, dat ik zaken veronderstel die nergens uit blijken, niet gegrond is (maar ook daar zul je in de haast wel overheen gelezen hebben).

• L

Je denkt toch niet dat dat serious was!!!???

Ik en mijn fam. hebben dan ook geen reden om gang te zijn, ik dacht alleen dat ik de “waarheid”/en niets anders dan waarheid/antwoord van een ander zou krijgen!?

• zelande

Marko,

Sorry, mijn excuses, ik zal het nog eens rustig doornemen.

Sorry

• Papa Leone

Jongens toch, begrijpen jullie nu echt niet dat jullie aan het lullen zijn? Stel Koatie nu eens in een positief daglicht en start een eigen fotum op waar iedereen kan bekvechten. Zijn juliie nu kinderen of wat? En ja, ik bedoel iedereen op dit forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ondanks het feit dat ik soms “cru” uit de hoek kan komen ben IK wel de enige die de nagel op de kop slaat. Maar ik word wel altijd verwijderd van het forum!! Bedankt forumleider, maar denk er in het vervolg ook eens aan om andere berichten te verwijderen.