Hotel Petalon Vrsar

• Frank

Dag iedereen.

Nog 8 weekjes en we vertrekken naar Vrsar in Kroatië, ben er echt op uit na zo lang.

Ik heb er in de jaren 70 verschillende keren geweest met mijn ouders en toen verbleven we op camping Koversada in Vrsar.

Nu hebben we Hotel Petalon geboekt ook in Vrsar en vroeger was dit stukje grongebied deel van de camping Koversada.

De ingang en de receptie hebben ze blijkbaar verlegd maar nu is mijn vraag, weet iemand wanneer ze Hotel Petalon hebben gebouwd.

Niet dat ik mijn twijfels heb over het hotel, het is gewoon uit nieuwsgierigheid want in de jaren 70 stond het er nog niet.

Bedankt,

Groetjes Frank.

• Norbert HR

Geen idee wanneer het is gebouwd, maar een aantal jaren geleden hebben ze de boel opgeknapt. Ik ging daar in de winter regelmatig wandelen met de hond en toen heb ik ze aan het werk gezien. Maistra heeft, na de overname, veel oude appartementen en hotels opgeknapt, ziet er nu beter uit. Dus het lijkt mij dat het toch zeker wel een jaar of 20 oud moet zijn, anders heb je geen noodzaak om op te knappen.

De oude weg naar Koversada ligt er ook nog steeds, dus je kunt vrolijk alle herinneringen gaan ophalen.

• Frank

Bedankt Norbert.