Vraagje

• Esther mam van Myrthe en Anne

Wij gaan in de zomervakantie ruim 2 weken naar rovinj. Heerlijk hebben er echt zin in.

We gaan met de caravan en auto.

Nu vroegen wij ons af verkopen ze in Kroatie ook koffiepads voor de senseo automaat.

En luiers (pampers of ander merk) wordt dat ook gewoon verkocht daar bij de lidl of een plaatselijke supermarkt.

Wel handig om te weten als het niet wordt verkocht dan nemen we voldoende mee van huis maar het liefst halen we daar wat op (gaat wel wat mee)

Groetjes Esther

• Jo

Wij hebben ook dit jaar nog geen koffiepads voor de Senseo gezien. Misschien in de grotere steden en/of supermarkten wel. En luiers en/of broekjes zijn er ook. Of er nu echte Pampers zijn weet ik niet, ‘k Moet straks nog naar de supermarkt, ’k zal eens kijken.

• Robert

Luiers vind je overal, inclusief Pampers. Deze zijn ook bij de Lidl te verkrijgen.

• rovinj

en in rovinj heb je ook een lidl net even buiten het centrum . en er naast is ook een groot waren huis . en ze waren bezig om nog een warenhuis in te richten de naam ben ik even kwijt . ligt allemaal bij elkaar. ook geen problemen met parkeren . ben net terug uit rovinj . was het 32 jaar nu

Als ik maar weet of er luiers te koop zijn.

Gebruik nu ook geen pampers maar in het buitenland is dat een vertrouwd merk dus dan weet je dat dat goed is

Super komt helemaal goed als het goed is zit in rovinj een lidl dus dan haal ik ze daar wel

Ja dacht het al had al op de lidl site gekeken en zag dat er daar een lidl moest zitten.

Maar weet jij ook of daar koffiepads worden verkocht (frankrijk lidl verkoopt senseo pads)

Zo nee dan nemen we gewoon een paar pakken extra mee naar kroatie (ben een koffie leut)

• ton l.

We brengen op dit moment gedurende 6 weken onze vakatie door in Rovinj.

Ik zal opletten of er koffiepads t.b.v. de senseo te koop zijn

zowel in de Lidl als in de Plodini

Super als je dat wilt doen voor mij.

Ik hou dit bord in de gaten.

Zal vast wel vaker komen heb nog wel meer vragen over kroatie

Groetjes Esther

• Ton L.

Helaas zijn er zowel in de Lidl en in de Plodini en ook niet in de andere supermarkten geen senseopads te koop

Het advies : zelf meebrengen