hotel omg. Graz-Maribor

• L

http://www.pensionmemminger.nl/

Al genoemde pension Memminger is een hele goede optie. Zoals gezegd meerdere x geweest, aardige fam., goed eten, schone kamers met tv ( afstand bed. vragen bij receptie/restaurant ), prijs 60€ per kamer/2 pers incl. ontbijt.

Vanaf A3, afslag Aicha vorn Wald, na 200/300 mtrs pension Memminger.

• Jo

Toegankelijk met een rolstoel?

• jm

Beste L

Guesthouse Budja

Dupleska cesta 132 Maribor,2000

Slovenie

Gereserveerd bij “www.booking.com” Leuk maar eenvoudig gasthuis voor 50,- euro Kamer is heel netjes.

Wij zijn s'morgens om 05:00 weggereden en waren daar om 17:00 uur dit was 1150 km en we hadden een gemiddelde snnelheid van ongeveer 100 km\uur met tanken en rustpauze's

Toen wij daar aankwamen konden we niet meer eten maar dit was op15 mei (dus voorseizoen) wij zijn toen naar een Pizzeria/restaurant gebracht door de eigenaar. Maar ik denk dat je daar nu wel kan eten tot een later tijdstip.

Het gasthuis ligt ongeveer 2m km van de snelweg

JM

• L

We rijden ook gemmiddeld ca. 100kmh incl. 4/5 stops. Van A'dam naar Oroslavje of Zabok circa 1330 km, aankomst ca. 19:00/19:30.

• Laurens

Hotel Courtyard by Mariott Graz, ligt ten zuiden van Graz direct aan de snelweg. Ik vind het ook wel een voordeel dat de receptie 24 uur per dag open is omdat ik graag 's morgens om 6 uur al weer verder wil rijden. Bij andere hotels kun je vaak niet zo vroeg uitchecken. Wij boeken er dan ook geen ontbijt bij (is ook erg duur) en eten onderweg wel ergens. Je kunt er ook parkeren. Verder is het hotel niet erg sfeervol (meer een zakenhotel), maar prima om goed te eten en overnachten op de reis naar Kroatië.

• Bieke

http://www.max-motel.de/index.htm

• Frank_V

Beste Carla,

Op uw advies gaan we pension Memminger eens uitproberen de nacht van 30-6 naar 1-7. De boeking via mail verliep allesinds vlekkeloos. Bedankt voor de tip

• vince

Ik rij 3 a 4 x per jaar naar Graz en dat vind ik al een rot eind. Vooral de laatste 150 km voor Graz krijg je te maken met een aantal zeer lange tunnels >10 km en als je dan al 1100 km in de beentjes hebt zitten wordt dat erg vermoeiend.

Ondanks dat je al aan het genieten bent van je prachtige vakantie loont het zeker om van de snelweg af te gaan, Pensionnetjes in Oostenrijk zijn niet duur t.o.v. Nederland en vaak is een avondmaaltijd zeer redelijk geprijsd. Neem niet het eerste de beste hotel/pension bij een snelweg afrit.

Op hoogseizoen dagen en weekenden loont het vaak om van te voren te reserveren.

• Frank_V

Zeer goed pensionnetje Carla, zijn er net geweest. Vriendelijke mensen, lekker gegeten. Simpele kamers maar zeer net. 206 Euro betaald voor 5 personen, inclusief avondmaal + stevig ontbijt. Een aanrader

• Carla

(tu)