Caravan te huur vrsar - porec

• Wim

Wij hebben bij Beladria ( tegenover camp valkanela) een mooie ruime caravan in de stalling staan. Deze ruime caravan bieden wij ook ter huur aan in de periode dat wij er zelf geen gebruik van maken.

Caravan compleet met luifel, aparte koelkast, kampeerstoelen. Geen beddegoed ! In de caravan zit een vast twee persoonsbed en een rondzit welke om te toveren is tot een royale slaapmogelijkheid voor drie kinderen of twee volwassenen.

De caravan heeft een opbouwlengte van 6 meter en biedt dus voldoende ruimte.

Omdat wij de caravan pas met hemelvaart naar Kroatië hebben gebracht is deze nu alleen nog maar onze eigen vakantie periode bezet (16 juli tot en met 4 aug. 2011)

Wilt u tijdens uw vakantie genieten van een luxe caravan voor een hele scherpe prijs (€150,00 pw) kunt u een mail sturen naar: wimvdzwan@Casema.nl

met vriendelijke groeten,

Wim

• f.artz

Hallo Wim

Wij hebben intressen in het huren van jullie caravan.wij zijn man en vrouw zonder kinderen.

Wij gaan naar Camping Bijela Uvala week 31+32 zou dat lukken.

Graag wachten wij op u reactie

Gr F.Artz

Wijchen

• Jo

Ik denk dat het beter is dat je Wim een mailtje stuurt op het mailadres in zijn bericht. Dat krijgt hij zeker terwijl hij hier misschien maar eens in de maand langs komt.

• anja drent

Hallo Wim,

Zou u mij informatie kunnen sturen over de caravan die jullie verhuren?

Vriendelijke groet Anja Drent.

• Jo

Ik denk dat je best zelf een mailtje stuurt naar het emailadres in het berichtje. De kans dat de plaatser hier frequent komt kijken is klein.