Koelkast huren

• Marlon

Hallo,

Weet er iemand of je in de buurt van camping Park Umag een koelkast kunt huren?

en of die bezorgd wordt op de camping?

Alvast bedankt voor de reactie!

• harryhottentot@gmail.com

neem een koelbox mee, ook goed voor onderweg, en geen huur, of mischien borg

• miriam

kun je op umag zelf niet huren,twee jaar terug hadden mensen op ons laantje ook een koelkast te leen cq te huur.

heb alleen geen flauw idee waar vandaan.

• Jo

Een koelbox is in Kroatië ruim onvoldoende. Die koelt maar zo'n 7 à maximum 10° onder de omgevingstemperatuur en dat is echt onvoldoende voor vlees/vis, etc…

• Norbert HR

Gewoon een koelbox nemen, eten en drinken erin en hup een zak ijs er overheen…………blijft de rest van de dag ijs- en ijskoud. Zorg wel dat je het eten in iets van plastic doet, ijs gaat smelten en tenzij de vis nog leeft hoeft die niet meer te zwemmen. Temperatuur van water en ijs is altijd rond de nul graden, dus lijkt me koud zat.

Ook ideaal wanneer je dranken koud wilt maken. Gewoon even 15 minuten in ijswater en het is koud. Dat doet een koelkast je niet na. Zet je de koelbox niet in de zon, maar wel een beetje op de wind, niet te vaak openen dan kun je met 3 - 4 kg ijs makkelijk een dag toe. Volgende dag gewoon weer nieuw ijs erin.

En natuurlijk kun je de ijsklontjes ook gewoon in de glazen gooien.

• Marlon

We hebben inderdaad een koelbox, maar die is meer voor onderweg.

Ter plaatse kunnen we nooit alles erin kwijt. we reizen dit jaar met een kind en dan is een koelkast toch veel prettiger.

Ik heb bij de camping Park Umag ook al geinformeerd, maar die weten niks.

Nu heb ik via een ander forum een site gevonden, maar die man bezorgd alleen in Porec…

Heb hem nu gevraagd of hij iets in Umag weet, maar ik ben er bang voor

wil je melk meenemen, gepasteriseerd….of was dat de andere, kan je buiten de koelbox (onaangebroken ) bewaren

vleeswaren, niet te veel nemen,( de slager is elke dag open), kaas idem

je kunt beter elke dag wat halen

• miriam

wij hebben een coleman koelkast(campingkoelbox)gewoon op stroom,

en we nemen iederjaar de koelbox van de beertender mee,dit is ruim voldoende om fris en voedsel koel tehouden.

en vlees en vleeswaren halen iedere morgen bij het brood halen,

• Dorian

Beste Marlon,

Wij willen in 2012 met de tent naar umag en ik vroeg mij af of het nog gelukt is met de koelkast?

Wij willen namelijk ook eentje huren.

Mvg Dorian

met een tent weg, je eet bijna altijd buiten de tentflap :)-D, beter dan zelf koken

een koelbox, zoek op MP, en je hebt voldoende om de pils koud te houden :)-D

dat beetje kaas en vlees past er goed in