camping split

• roger

Hallo iedereen,

Kan er mij iemand een leuke camping aanbevelen in de omgeving van split ?

Meestal gaan mijn vrouw en ik alleen rond trekken en zien we verder wel hoe het loopt, echter nu komen vrienden van ons een weekje (word wel heel leuk denk ik) en zij hebben 2 jonge kinderen 7-10 jaar,dus zoeken we in de buurt van split een leuke camping,op loop afstand van een dorpje,eetgelegenheid ed.

Wie heeft er wat leuks voor ons ?

alvast bedankt.

gr roger

• Carla

Roger,

Kijk hier eens naar: http://www.campingkroatiesplit.nl/

Ze bieden voor jonge kinderen, behalve animatie, tevens een ideaal en veilig strand voor jonge kinderen. Je kunt deze camping ook op Hyves vinden onder de naam camping Split. De camping ligt net even ten zuiden van Split in het kleine plaatsje Stobreč. Een eetgelegenheid vind je zowel op de camping als in Stobreč.

• De Reizigers C&G

Hallo Roger,

De tip van carla is wel en goei,ben zel geweest 3 jaar geleden,ook bij toeval via de tip van carla !!!!

zeker een aanrader !!!!!!

Geniet er ma van

Craig.

• Carla

Graig,

Sinds jij daar drie jaar geleden geweest bent heeft Ivica Tafra nog heel wat veranderingen en verbeteringen aangebracht. Moet zeggen dat hij heel goed bezig is. Vorig jaar heeft de camping een Italiaanse award ontvangen (tu)

• De Reizigers C&G

Carla dat klopt,de foto,s heb ik gezieh via facebook,het ziet heel goed uit,de zomer van 2012 gaan wij weer richting split,volgande week is het weer tijd richting Dalmatie :)-D

• lavanda

Split is ook Dalmatie, toch??;)

• De Reizigers C&G

Heel Goed Lavanda (:D dat is ook

maar ik bedoel deze jaar hebben wij en andere bestemming uitgezocht !! In Dalmatie: D

• roger

Beste,

Het word tog istrie,daar ze op pula vliegen.

Bedankt allemaal,en ik ga eens in istrie zoeken.

gr roger

• Wim Thielen

Hoi Roger,

Als je naar Istrie ga is het wellicht voordeliger om met ryanair naar Trieste te vliegen ( 122 km naar Porec) of naar Treviso ( 222 km naar Porec). Tevens is er de mogenlijkheid om een huurauto via ryanair bij Hertz met korting te boeken. De huurauto`s zijn in Italie een stuk voordeliger dan in Istrie en je hebt ook geen limiet met de km die je rijd.

Wim Thielen

www.dracevac.nl

• lavanda

Was een grapje hoor….;)