Vignet Oostenrijk

  • Wiel De Keyser

    Flauwekul, je moet het vignet helemaal niet hebben voor je Oosterijk binnenrijdt. Als je het vignet aan de grens IN Oostenrijk koopt ben je volledig in orde.

  • Bo

    Bedankt Japa voor die tip van tolltickets.com !

    Ik had binnen 48 uur de gewenste tickets al in huis.

    En ook nog voor Slovenie.

    Geen wachtrijen bij de ANWB, geen toestanden bij drukke tankstations.

    Een aantal jaren geleden was ik vergeten in Oostenrijk al een ticket

    te kopen voor Slovenie.Toen ik het eerste verkooppunt in Slovenie

    bereikte was ik al bijna bij de grens met Kroatie.

    Dus geluk gehad dat ik geen bekeuring heb opgelopen.

    Prettige vakantie !

  • Wiel De Keyser

    Als jij het eerste verkooppunt in Slovenië pas bij de Kroatische grens tegenkomt dan moet je dringend je (oog)arts raadplegen…………:D

  • Bo

    Of je hebt iets tegen mij OF je hebt iets tegen Japa, je reageert in elk geval wat agressief op beiden vind ik.

    Ik ben me in elk geval van geen kwaad bewust.

    Dat ik het pas laat bemerkte kwam door bepaalde omstandigheden en zeker niet door mijn ogen of intelligentie niveau.

    Toch ook al het goede toegewenst deze zomer.

  • ellen van kooij

    In Duitsland vlak voor de grens, hebben wij in 1x een vignet voor Oostenrijk èn een voor Slovenie gekocht. Gewoon bij een tankstation langs de snelweg. Binnen 4 minuten reden we weer verder, dus nauwelijks vertraging.

  • Wiel De Keyser

    Het heeft weinig zin om je vignet van te voren in België of in Nederland te kopen, je weet niet wat er eventueel mis kan gaan.

    Best is om je vignet bij het eerste servicestation op de snelweg in Oostenrijk te kopen en idemdito zo voor Slovenië. Kost je hoop en al 5 minuten en als het tegenzit 10 minuten en ondertussen heb je toch even de benen gestrekt ;)

    Vriendelijke groeten

  • L

    En als je toevallig ook nog ga tanken bij die benzinestation kost je nog geen min. extra!

  • Wiel De Keyser

    Inderdaad, het scheelt 2 slokken op een borrel, Slovenië is één van de goedkoopste landen in de EU wat brandstof betreft na Luxemburg en Spanje(?)

    M.v.g.

  • Kelly

    Afhankelijk van wat je zelf prettig vindt. Je kunt het aan de grens kopen alleen vind ik het zelf altijd fijn om van te voren alles geregeld te hebben. Wij gaan regelmatig op vakantie met de auto en bestellen onze vignet altijd bij http://www.autotolvignetten.nl

    Binnen 2 werkdagen heb je het dan in huis en ben je klaar om te gaan en kun je direct door rijden, ideaal.