wij zijn daar op vakantie ,en ik wil graag eens shoppen daar,
maar wel in de buurt van rovinj.
iemand die iets leuk weet in deze buurt,
op max afstand van een uurtje rijden.
groetjessssssssss
Een shopping center in de buurt van Rovinj ?
Je zou naar Pula kunnen rijden, maar zelfs dan spreek je niet echt van een ‘shopping center’.
Hetgeen het dichtst in de buurt komt is net over de grens aan de Italiaanse kant. Eentje heet ‘Torri d’ Europa' en de ander ben ik even de naam vergeten, maar zit letterlijk 500 mtr na de Sloveens/Italiaanse grens, is gloednieuw, maar nog niet alle units zijn verhuurd.
Dan heb je nog nabij Udine een groot shopping center, ziet er een beetje uit als een soort wild-west city, maar wel mooi. Ook bij het vliegveld van Triëste is er eentje, compleet met een filiaal van ‘Sorelle Ramonda’ oftewel een mecca voor de vrouwen, kleding kleding en nog eens kleding, alle haute couture merken zijn aanwezig en tegen lage prijzen.
Je kunt ook doorrijden naar Udine Noord, daar zitten zeer veel grote winkels vlakbij elkaar, zal een anderhalf uur rijden van Rovinj zijn.
In Istrië zul je het niet vinden tenzij je supermarkten als Lidl, Plodine, Kaufland, Konzum etc tot shopping center wil bombarderen.
De Mercator bij Pula heeft naast de supermarkt ook nog wat andere winkels onder dak. 't Is van 2008 geleden dat we er geweest zijn maar ik meen me een kledingwinkel, sportwinkel, huishoudtoestellenwinkel en bloemenwinkel te herinneren. Niet echt een “shopping center” en laten we dat maar zo houden ook.
Voor de vaste forumlezers/schrijvers: heb ik het mis als ik denk dat Mercator één van de duurdere ketens in Kroatië is? Een beetje vergelijkbaar met onze Belgische Delhaize?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?