goedkope vliegtickets en vliegveld vlak bij Porec

• patreen

Hoi allemaal

Mijn vraag is het volgende

Wij gaan zelf met de auto en caravan naar camping Bijela Uvala en nou willen er als wij er zijn ook een aantal mensen op visite komen voor een paar dagen. Nu wil ik graag weten bij ze het beste een retourticket kunnen boeken en wat is de dichtsbijzijnde plaats om te landen?

Graag eventuele reacties vóór volgende week donderdag (21 juli)

Hoop op antwoord en alvast hartstikke bedankt!

• Jo

Het dichtsbijzijnde vliegveld zal Pula zijn en Krk. Maar welke maatschappijen daar op vliegen vanuit Nederland, België of Duitsland zou ik niet kunnen zeggen.

• lavanda

Ik denk dat je met vliegen op Triest meer kans maakt, dat er ned.maatschappijen vliegen…

• lavanda

Ryanair vliegt in elk geval vanaf Weeze naar Triest…..voor slechts 29,99 enkele reis…

• wim thielen

Hoi,

Ook wij vliegen altijd op Trieste, is tot nu toe het goedkoopst en is 122 van Trieste naar Porec.

Pula is maar zo`n 40 a 45 km vanaf Porec maar je word niet vrolijk van de prijzen van de vliegtickets.

Succes en fijne vakantie.

Wim en Inge Thielen

www.dracevac.nl

• kraljica

Ryanair vliegt vanuit Brussel Charleroi naar Trieste, soms voor 5 euro maar dat zul je nu niet kunnen boeken vrees ik.

German Wings / TUIFly vliegen vanuit Keulen naar Rijeka (is vliegveld KRK) en/of Pula maar die zijn eigenlijk altijd duurder dan Ryanair.

Ligt er een beetje aan waar je in NL zit….

Succes!