Hoe kom je op eiland krk, met boot of is dat een verbindingsweg en hoe kom je op Losjini? IS dit allemaal via krk de andere eilanden?
gr. Berlinda
Krk via brug.
Cres via trajekt vanaf Valbiska (eiland Krk) of vanuit Istrië (Brestova).
Losinj (via Osor eiland Cres). Losinj en Cres zaten vroeger aan elkaar vast. In de Romeinse tijd is er is een klein kanaal tussen beide huidige eilanden gegraven.
Losinj is ook bereikbaar met trajekt vanuit Zadar (I.g.v. deze overtocht worden meerdere eilande aangedaan zaosl Silba en Ist).
En om het compleet te maken: Eiland Rab: ook vanuit Valbiska (eiland Krk) en vanaf het vaste land Jablanac.
Hoi JaPa, na al jouw verhalen over Krk ben ik er deze zomer eindelijk een keer geweest.
Helaas in de week dat het net slecht weer was, dus veel regen gehad. Een riviertje door de tent heen en een hele dag ‘binnen’ zitten
We stonden op camping Njilvice. Niet zo veel bijzonders; beetje te veel vaste plaatsen en te weinig strand voor zoveel mensen.
Op een regenachtige dag een rondje eiland gereden. Baska en Punat vond ik niet veel aan. Malinska was leuk, Vrbnik ook, maar de regen kwam op dat moment met bakken uit de lucht. Later in Krk was het even droog en dat vond ik een gezellig stadje. Gaan we zeker nog wel eens naar terug.
Hallo Ellen,
Dat is erg jammer dat jullie dat is overkomen, maar dat kan natuurlijk gebeuren.
Wij zijn van 12 mei t/m 12 juni j.l. op het eiland Krk geweest, en hebben daar gemiddeld 35 graden gehad, en eigenlijk maar 2 dagen regen, en dat was een verademing. Misschien volgend jaar eens het appartementje huren bij onze vrienden in Krk-stad dan heb je in iedergeval geen water door de tent!
Voor informatie kijk maar eens op onze website http://www.eilandkrkkroatie.nl
Hartelijke groetjes van:
JaPa.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?