Ik heb het al eens eerder vermeld, ken een verhuur bedrijf waar je gewoon gebruikte auto's huurt oftewel gewoon een no-frills auto, meestal Fiat Punto of zoiets dergelijks. De lak ziet er niet altijd prima uit, maar de auto rijdt en dat is waar het mij altijd om gaat. Ik moet van A naar B zien te komen en alle luxe is overdreven, heb ik niet nodig. Met die auto's kun je ook rustig naar de stranden rijden, krasje meer of minder maakt niet zoveel uit.
Op die manier ben ik uitgekomen bij een bedrijf in Pazin, daar huurde ik voor 200 Kuna per dag (geen km limiet) en dat was een groot verschil met verhuurbedrijven in Porec (400 - 450 kuna per dag).
Telefoonnummer kan ik niet hier neerzetten, is hun privé nummer, maar via PM kan het wel.
Weet ook nog wel een andere optie…………huur een Burton. Zijn op basis van chassis van een eend en een Nederlander maakt die dingen. Ik weet dat hij een huis nabij Medulin heeft, maar doorgaans is hij altijd nabij Zagreb, dus geen idee of hij in Medulin nog wat heeft staan.