caravan te koop aangeboden in kroatie

• Eef Jager

Het is een Burstner 4664. Ruime caravan. 4 slaapplaatsen.

Kachel, dakluifel, toilet, nw voortent 2,70 uitval, helemaal compleet, incl schotel/tv,receiver.

Caravan staat op stalling in Vrsar (al 4 jaar) Mooie caravan, zeer goede staat, klein deukje links achter.

Nw banden.

Diverse mooie campings daar in de buurt. Vrsar camping Porto Sole b.v.

Indien meer interesse dan graag tel contact om meer details te bespreken.

Reden van verkoop; wij hebben camper gekocht.

• braet

heb t U je karavan in vrsar nog te koop?

Zo ja graag info

Marc Braet

Cederlaan 6

B 2900

Tel; 003236530603

Graag een berichtje terug en alvast bedankt

Groetjes,

Marc

• faves

hallo ik heb een kleine caravan te koop in porec/vsar, interresse laat maar ff weten.

gr

ferdinand.

• faves

Hans Schreef:

——————————————————-

> Je moet ook aangeven: te koop aangeboden….!

hallo allemaal,

Ik heb een leuke gezellige kleine Knaus comfort 365 van 1978 te koop met div extra s zoals extra kleine koelkast z.g.a.n. luifel met 2 dichte zijkanten afritsbaar, tafel. 2 stoelen, pannen borden toppertje van nasa schuim speciaal voor caravan, stekkers, kabelhaspel, hamer, moker, nog een paar luchtbedden,

De caravan staat op nog geen 100 mtr van top camping Bijela Uvala tussen Porec en Vsar in de opslag aldaar.

Stalling kosten ongeveer 100€ per jaar kan ook naar de camping gebracht worden vanuit de stalling en kan ook gewassen en schoongemaakt worden eventueel.

Interresse reageer maar even.

Zie foto s.

Groeten,

Ferdinand.

• faves

Jeroen Schreef:

——————————————————-

> hallo allemaal,

Ik heb een leuke gezellige kleine Knaus comfort 365 van 1978 te koop met div extra s zoals extra kleine koelkast z.g.a.n. luifel met 2 dichte zijkanten afritsbaar, tafel. 2 stoelen, pannen borden toppertje van nasa schuim speciaal voor caravan, stekkers, kabelhaspel, hamer, moker, nog een paar luchtbedden,

De caravan staat op nog geen 100 mtr van top camping Bijela Uvala tussen Porec en Vsar in de opslag aldaar.

Stalling kosten ongeveer 100€ per jaar kan ook naar de camping gebracht worden vanuit de stalling en kan ook gewassen en schoongemaakt worden eventueel.

Zie foto s.

Groeten,

Ferdinand.

• faves

hallo allemaal,

Zie foto s.

Groeten,

Ferdinand.