email van branko macanga gezocht

• anita

wie kan mij aub helpen aan een emailadres van

branko macanga blazenka macanga i.g kovacica 15 31400 dakovo in croatia helpen?

misschien is de achternaam iets anders kan het niet goed lezen

ik heb erg veel foto s die ik zou verzenden van zijn vrouw en hun kleinzoons zijn vrouw is erg ziek geweest en nog

die heten romeo-romel en ivano romel is 8 jaar en ivano 3 jaar achternaam adric ze waren in srebreno vlakbij dubrovnik elke dag op het strand

ik heb wel een email maar kom er niet uit en wat ik ook probeer krijg dat het niet klopt ben al een week op google aan het zoeken

ik heb volgens mij staan

brank-macanga@net.hr of branko-macanga@met.hr maar deze kloppen niet wie oooh wie kan mij helpen aub?

• Norbert HR

Het eerste deel van het e-mail adres lijkt me wel correct.

Het laatste deel zou iets meer in de buurt van du.htnet.hr kunnen zijn oftewel probeer eens branko-macanga@du.htnet.hr en dat zou dan zijn wanneer ze in Dubrovnik (of omgeving) wonen. Dit is dus voor T-com

Mochten ze bij VIP zitten dan wordt het branko.macanga@vipnet.hr

• Jo

Ik heb een emailadres van vrienden in Kroatië en dat eindigt op @pu.htnet.hr.

• Norbert HR

De ‘pu’ aanduiding geldt voor Istrië oftewel komt van Pula.

Omdat Anita het over Dubrovnik had zou het dus ‘du’ kunnen zijn en niet ‘pu’, ‘ri’ etc.

• Ivan

Anita,

Misschien helpt zijn telefoonnummer:

00-385-31-813397

Succes!

• Norbert HR

(tu):)-D

Dat is nog veel makkelijker !!!

• JaPa :o)

Norbert,

Maar niet verstandig om een telefoonnummer van iemand die hiervan niet op de hoogte is op het internet te plaatsen!

JaPa.

• Norbert HR

Neem aan dat Ivan het nummer gewoon in het telefoonboek heeft gevonden en dat staat ook online oftewel het is geen geheim nummer, dus daar is op zich niets mis mee. Geloof ook net dat Anita kwade zin heeft, dus neem aan dat Branko wel blij zal zijn met de foto's.