plitvice meren

• marjon

Hallo Kroatië gangers,

Op dit moment zijn wij met vakantie in Kroatië. Wij willen volgende week graag een bezoek brengen aan de plitvice meren.

Alleen zou ik graag willen weten of honden er welkom zijn. En welke camping in de buurt van de plitvice je het beste kunt nemen.Ik kan hier nml.geen info over vinden.

Groetjes Marjon.

• Jo

Camping Korana is dichtstbijgelegen, denk ik. Of er honden toegelaten zijn weet ik niet. Wel niet de trip maken vanop Pag en dan terug keren. Verlies je veel te veel tijd aan de reis. Doe het op de terugweg.

• Gerrit Peels

bij de Plitvice meren kun je je hond meenemen maar moet aangelijnd zijn

• JaPa :o)

Jo,

Dast is een goede tip die je aan Marjon geeft om de meren op het eind van de vakantie in te plannen, en camping Korana is zeker een geschikte camping in de buurt van de meren. Maar als ze liever een overnachting bij Jannie Rapaic een Nederlandse mevrouw zou willen doen, dan zou ze eens kunnen informeren bij: http://www.plitvice.nl/online/Home.html volgens mij ben jij daar ook weleens geweest!

Gaat verder alles goed met jullie?

Groetjes, en een fijne vakantie toegewenst door:

JaPa.

• JaPa :o)

Voor Marjon,

Misschien is deze link wat voor je: http://www.eurocampings.net/nl/europa/kroatie/karlovac/autocamp-korana-105229/

JaPa.

• marjon

Hallo allemaal,

dank jullie wel voor jullie reacties, kan ik eens lekker aan de slag gaan. kijken welke camping of misschien bij dat nederlands vrouwtje wat JaPa schrijft.

Denken jullie dat je de plitvice meren in 1 dag kunt bezichtigen? En is er schaduw??? Want met deze hoge temperaturen en dan de hele dag in de zon te wandelen trekt mij eerlijk gezegd niet zo, en voor de honden is dit ook niet te doen.

Gr. Marjon

• Robert

De bekende gedeeltes van Plitvice kan je best in een dag doen. Zeker met honden lijkt me dat genoeg.

In Plitvice is het (met name ‘s ochtends en ’s avonds) frisser dan aan de kust dus ik zou me over de hitte geen zorgen maken. Er is genoeg schaduw.

• marjon

het overwegen waard dus!!!!

Oké, dank je wel voor de info Robert……..

Groetjes Marjon

• Jo

Ik geef alleen goeie tips, Jan, hahaha!