prijs vliegticket

• ijsblok

Mensen,

Ik heb weinig verstand van Kroatie en de vliegtickprijzen. Ik wil op 18 okt naar dinamo zagreb vs ajax. Rechtstreekse vluchten met Croatia Airlines zijn ruim 500 euro in die periode. Weet iemand waarom dat zo duur is? Ik kan een ticket boeken via Lufthansa met overstap in Frankfurt voor 212 euro. Is dat een redelijke prijs? Of denken jullie dat ik beter nog even kan wachten omdat tickets nog goedkoper zouden kunnen worden?

We gaan denk ik een dag of 2 a 3. Wat zijn highlights die we in de stad gezien moeten hebben?

groet ijsblok

• rita

de prijs van 212 eur is een normale prijs, ik weet dat het vanuit amsterdam duur is.

waarom probeer je niet vanuit brussel, wij zijn goedkoper dan nederland.

• ijsblok

brussel is rond die periode dezelfde prijs… Maar toch bedankt voor de info! Als 212 een normale prijs is boek ik denk ik maar.

• Jo

Kijk ook eens bij Germanwings. Vertrekken van Köln-Aachen

• Carla

Met German Wings, heen de 17de en terug de 20ste, kost een ticket (incl. taxes) nog net geen € 100 ;)

• ijsblok

Bedankt voor de tip. Ik neem aan dat je luchthaven Keulen Bonn bedoelt? Vanaf Maastricht Aaken zijn er volgens mij geen opties. Voor ons is Keulen Bonn ook geen goed idee, is bijna 4 uur treinen…