autohuur Zadar

• Laurens

Iemand een goed adresje voor autohuur op het vliegveld van Zadar?

Normaal vliegen we altijd op Split en heb daar inmiddels “een mannetje” waarbij ik rechtstreeks een auto kan huren, goedkoop en goed. Nu gaan we voor het eerst naar Zadar van waaruit we naar ons huis in Pisak rijden. Ik heb wel eens bij Economy Carrentals gehuurd en dat was altijd zonder problemen. Ik denk dat ik dat nu ook weer ga doen, maar misschien heeft iemand andere tips?

Laurens

www.villasanmarko.com

• Bernadette*

www.easyterra.nl is een handige vergelijkingsite. Vlieg je met Ryan Air ; kijk even of de combinatie RY en Hertz wat is want je krijgt een goede korting. Het vliegveld ligt ongeveer 8 km van Zadar ,ligt in de bossen en ver van de bewoonde wereld . Het een militair vliegveld geweest.

We huurden voor 156 euro voor 1 week en kregen een bijna nieuwe veel duurdere auto mee dan waar we recht op hadden.Wel inleveren met volle tank. Idem dito op het vliegveld van Trieste.

• RobertSplit

Stuur eens een mailtje naar info@malimlin.com

Bij deze mensen huur je goedkoop een nieuwe auto.

Kijk ook eens op de website www.malimlin.com

• kattyvds

Wij hebben in augustus ook gehuurd bij Economy rental cars. Daar op de luchthaven zitten ze met tien hokjes naast elkaar.

Wij hebben daar bij het verlaten van Zadar, een foldertje meegenomen, van een kantoor die daar op dat moment de goedkoopste was:

www.petak.hr - tel 0385-23 313311

email: petak@petak.hr.

Ik ken er wel geen prijzen van, maar misschien eens die website nazien?

groetjes

• renen

Wij huren vaak bij Uniline.

http://www.uniline.hr/croatia/car_rental_croatia.php

• kyra

En wat huren je rondom vliegveld Split?

• BenH

Hallo Laurens,

Leeft “dat mannetje” in Split nog?

Graag meer info,

Ben

• Laurens

Hoi Ben,

Dat was bij www.hr-rentacar.hr

Groet,

Laurens

• Laurens

De laatste jaren huren we altijd een auto bij Mali Mlin trouwens, wel zo betrouwbaar en net zo goedkoop….