gezocht; prive adresje in Split.

• Lis

Ik ga dit jaar oud en nieuw vieren bij mijn vrienden in Split en heb tot mijn grote vreugde voor een leuk prijsje een ticket kunnen boeken (Lufthansa).

Ze wonen echter in een klein app. met 2 kindertjes. Hun gastvrijheid kent geen grenzen maar ik wil ze een beetje ontzien en een kamer in de buurt zoeken.

De meeste hotels geven meteen 2 personen aan in hun keuzemenu.

Het liefst een particulier adresje, heb ik in het verleden al eens gedaan en vond het veel gezelliger dan in een hotel.

(betreft 1 persoon ong. 5 nachten omg. centrum Split)

Iemand connecties?.

Groet,

Lis

• Carla

Er wordt naar geïnformeerd, Lis. De periode Oud & Nieuw ligt een beetje moeilijk. Mogelijk heb ik iets voor je op korte loopafstand van ‘t centrum. Zal ’t je z.s.m. laten weten!

Groetjes!

• Carla

Er wordt naar geïnformeerd, Lis. De periode Oud & Nieuw ligt een beetje moeilijk. Mogelijk heb ik iets voor je op korte loopafstand van ‘t centrum. Zal ’t je z.s.m. laten weten!

Groetjes!

• Lis

Carla Schreef:

——————————————————-

> Er wordt naar geïnformeerd, Lis. De periode Oud &

> Nieuw ligt een beetje moeilijk. Mogelijk heb ik

> iets voor je op korte loopafstand van 't centrum.

> Zal 't je z.s.m. laten weten!

>

> Groetjes!

Dank je wel Carla, maar ondertussen heb ik al wat gevonden!.

Op het internet werd best wel heel veel aangeboden.

Heb kunnen kiezen tussen een appartementje in de oude stad en buiten de stad in dichtbij mijn vriendin in de buurt.

Ben helemaal blij want de prijzen lagen tussen de 100 en 120 kuna per dag!, dus heel voordelig!.

Groetjes,

Lis

• Carla

Goed gedaan, Lis (tu)

Ongeveer een week geleden heb ik je een PB gestuurd. Mogelijk heb je dat gemist.

Ik wens je alvast veel voorpret!

groetjes!