Hi Carla en Ben,
Bedankt voor jullie reacties!. Ik had er al op gereageerd maar er ging weer iets mis geloof ik.
Ik heb op internet ‘Sobe Split’ ingevoerd en kreeg een heel arsenaal aan prive adresjes!.
In het oude centrum kon ik al een app. huren voor 100 kuna p.d.
Dat zou helemaal te gek zijn ware het niet dat ik van mijn Kroatische vriendin dichter bij haar in de buurt moest bivakeren,dus zocht ze een adresje aan de overkant van haar flat.
Voor 120 kuna heb ik nu een app. met alles erop en eraan, geen geld toch?.
Bij Lufthansa was ik 214, 00 voor een tichet kwijt dus dat viel ook mee voor deze tijd van het jaar.
Eindelijk schijnt Croatian Airlines ook 'swinters wat goedkoper te gaan vliegen (heb vaak 360,00 naar Split betaald).
Ben, hierbij alvast een tel. nr en adres van iemand die verschillende appartementen verhuurt voor eeen leuk prijsje.
Je kunt haar makkelijk via google vinden.
Naam: Ana Bosnjak
Splitsko Dalmatinska
+385921058722
Wat een leuk prikbord is dit trouwens!, ik heb nu ook een (dure) cursus Kroatisch van NHA over kunnen nemen voor een leuk bedragje!.
Ik versta het behoorlijk maar wil het dolgraag goed spreken, die 7 naamvallen zal me nooit lukken ben ik bang, dus die moet ik maar een beetje vergeten.
Bedankt voor jullie wensen, ik zie het al helemaal voor me; Met oud en nieuw op de Riva in Split!!!.