ligplaats voor boot reserveren op Bijela Uvala

• snowfun

Wij gaan in 2012 naar Bijela Uvala, en willen een ligplaats reserveren voor onze boot.

Van de camping kregen we alleen een telefoonnr van de havenmeester Mr. Pulin.

Maar hebben gehoord dat het wel eens voor komt dat hij dan telefonisch toezegt dat er plaats is, en als de mensen dan terplekke zijn blijkt de haven vol te zijn. Daarom zouden wij liever via de mail een ligplaats reserveren, dan heb je nog iets ‘zwart-op-wit’. We hebben geen zin om de boot iedere dag te moeten traileren. :S

Hij schijnt een mailadres te hebben.

Wie kan ons helpen aan het e-mailadres van Mr. Pulin?

• Norbert HR

Ik zou even bellen met Plava Laguna. Het hoofdkantoor is gewoon open op dit moment en wellicht dat zij het telefoonnummer hebben van de havenmeester (mag ik toch wel aannemen).

Echter, ik moet je toch waarschuwen. Je kunt alles op papier hebben staan, maar dat stelt in Kroatië niet al teveel voor. Denk dus niet dat je enige rechten kunt ontlenen aan zo'n e-mailtje. Is de plek weg dan is die echt weg en daar helpt geen e-mail of telefoon bij.

• van der Loo

Hallo ik ga dit jaar ook met een boot naar bijela uvela,

Weet U waar ik een ligplaats voor de boot kan reserveren en wat dit eventueel kost

Gr Peter

• JaPa :o)

Peter,

Misschien kan je wat met deze informatie http://www.istra.hr/hl/Regios-en-plaatsen/plaats/ltz-porec/wat-kunt-u-doen/sport-en-recreatie/watersport

Succes:

JaPa.

• snowfun

Hoi,

Wij hadden via een smsje naar de havenmeester gereserveerd. Nr van havenmeester kun je van de receptie krijgen.

Even je naam, de periode en de lengte van de boot doorgeven. Kregen een sms terug dat het goed was.

Bij aankomst even melden bij hem, en dan zegt hij welke plek je hebt.

Als je rond bouwvak gaat, zou ik z.s.m reserveren. Vrienden van ons hadden geen plaats meer.

Voor onze boot (5,5m) was het iets van 15 euro p/dag dacht ik.

Dit moet je bij de havenmeester zelf afrekenen.

Veel vaarplezier!

gr. Snowfun