Overnachtingsadres rond Passau met familiekamers

• Sylvi@

Hallo allemaal,

Wie heeft een tip voor een goed overnachtingshotel rond Passau (Hotel, pension, landgasthof etc.) met goede familiekamers (vier normale bedden).

Passau ligt bij de Duits/Oostenrijkse grens. We willen de route naar Kroatië rijden via Graz Maribor.

Ik heb uiteraard al rondgekeken op het prikbord en op internet maar ik hoor ook graag jullie ervaringen en tips.

Alvast bedankt!

• Carla

Dit is een goed adres, Sylvia: http://www.pensionmemminger.nl/index.html

Je kunt er tevens prima eten. Het ligt vlakbij de A3, zonder dat je geluidsoverlast hebt van deze autobahn.

• Frank_V

Bovenstaand adres van Carla kan ik alleen maar beamen, we hebben er vorig jaar op uw aanraden verbleven en is zeer goed meegevallen. Direct naast de snelweg. Geen grote luxe maar eerlijke kamers voor een eerlijke prijs. De keuken is er overigens ook prima.

• L

100% eens met Carla & Frank. We overnachten al jaren op 't bovenstaand adres en…..dat blijven we ook doen!!!

• Sylvi@

Bedankt, ik had deze al bekeken maar kan op de website niet ontdekken of het vier volwaardige bedden zijn.

Vaak wordt er een bedsofa aangeboden en dat vind ik niet handig.

Zijn het nederlandse eigenaren?

• L

NEEN!!! Zowel “oude” als “nieuwe” eigenaren ( vanaf voorjaar ) komen uit D.

• Bo

Hallo Sylvia,

Misschien is het B&B hotel bij Regensburg iets voor jullie ?

Ligt hiervandaan ca. 100 km voor Passau.

Deze B&B's hebben speciale familie kamers met een soort extra verdieping.

We hebben ze in Duitsland nog niet geprobeerd, maar hebben er menig

keer in Frankrijk overnacht en altijd super.(en nog goedkoop ook).

Veel succes

• Bo

zie : www.hotelbb.de

Ik zie trouwens dat de bedden op de familiekamers hier allemaal op hetzelfde

niveau geplaatst zijn, dus niet zoals in Frankrijk met een extra verdieping.

Groetjes,

Bo

• Sylvi@

Hoi Bo,

Ziet er ook goed uit, ik ken dit concept niet.

Ik heb gekeken op de website maar er zijn geen kamers beschikbaar.

Ik ga het hotel rechtstreeks mailen, misschien is het nog niet te reserveren voor juli en hoor ik via de mail meer.

Groetjes,

Sylvia

• Sylvi@

@L

Dat is een duidelijk antwoord haha.

Ik vroeg me dit af omdat de site in het Nederlands is en ik kan geen Duitse versie vinden. Meestal staat op de originele site meer info, vandaar.