kleine camping kroatie

• lavanda

Wij zijn geen campingmensen, maar hadden vorig jaar een appartement in Pirovac, naast de camping.

Geen idee of het een goede of dure camping is.Maar het zag er gezellig uit. Aan t strand en op loopafstand van het dorp…..

In de omgeving is veel te doen, Sibenik,Split,Zadar, Krka watervallen…

• Jo

Camping Strasko in Novalja heeft zeker schaduwrijke plekken maar hoe druk het is half juli kan ik niet inschatten, wij zijn er altijd in juni of september. Dit jaar ga ik voor het eerst half juli die richting uit voor enkele dagen. Nadien doen we een rondreis meer naar het zuiden én naar het binnenland. Dat laatste wordt logeren bij vrienden of in hotelletjes wegens geen campings in de buurt.

Ik heb in het verleden grote delen van Istrië en zo naar het zuiden tot Zadar verkent zodat we nu tevreden zijn met ons plekje op het eiland Pag. Als je wat wil verkennen is een eiland (je kan er in het zuiden wel af via een brug) misschien wat beperkt maar ook op het eiland is genoeg te zien en te doen. Hangt er maar van af wat jullie zoeken.

• willem

autocamp peros in zaton/nin is een heel goed alternatief 60 plaatsen, prima zwembad(-en)