appartement met zwembad in istrië

• Diny

Hallo,

wij willen van de zomer een weekje naar istrië( 30 juni tot 7 juli).We hebben zelf een vakantiewoning in Hongarije en vinden het leuk om dat te combineren.

Weet er iemand een leuk en niet zo heel duur appartement ca € 75,00 per nacht,waar onze hond (golden retriever ook welkom is.Het liefst ook een beetje dicht bij strand en centrum van stadje.

We hebben zelf aan veel op internet gezocht en ook vakantiebeurs bezocht maar de prijzen schrik ik toch wel van.Vorig jaar hebben we 4 dgn in vakantiewoning verbleven bij Plitvicemeren en daar vielen de prijzen reuze mee.Maar we vinden het zo"n mooi land daarom doe ik hier toch maar een poging.Alvast bedankt

Groetjes Diny

• Jo

Ik weet wel iets in Fazana, nabij Pula. Er is wel geen zwembad maar je zit amper 300m van de zee en zo'n 500m van het centrum van Fazana. Eigenaars zijn Kroaten die 12 jaar in Nederland gewoond hebben na de oorlog. Contact kan dus in 't Nederlands. http://www.villacroatia.nl/

Ik stuur je nog een privéberichtje met toelichting.

Zelf hebben we 2 keer in het gelijkvloerse appartement verbleven.

• Diny

Hallo jo,

bedankt voor je reactie!

Ik heb even op de site gekeken .Ziet er fantastisch uit!.Gaan morgen gelijk even bellen.Ik heb een collega die uit Kroatie komt die spreekt de taal dus goed.Ik laat nog even weten hoe of wat,Bedankt alvast

Groet Diny

• Jo

Als je in hun smaak valt houden ze op de laatste avond zelfs een bbq met jullie. Omdat wij niet zo'n bbq-fanaten zijn hadden we gevraagd of ze ispod peka konden maken en dat hebben we ons zeker niet beklaagd. Maar vertel niet dat ik het gezegd heb, hihi!

Ik kijk wel ff of ik wat foto's van die ispod peka online kan zetten.

• Jo

De huisbaas, Nikola, heeft net de stolp met houtskool weggehaald van over de schotel met vlees, aardappelen en goenten. Ispod peka betekent in feite “vlees uit de oven”.

Meer foto's vind je op Flickr

En dit is inktvis die op dezelfde manier is klaargemaakt:

• Norbert HR

Is niet dicht bij het strand, maar wel naast Motovun.

http://www.plust.nl/istrie/

Honden meer dan welkom, prima vertoeven en in no time zit je overal aan het strand. 's Avonds een drankje drinken in Motovun…………kan slechter.

• Jo

En een paar jaar terug (ik dacht in 2006) sprak Minka dat ze een zwembad wilden bouwen maar 'k weet niet of dat er intussen is. Ook daar mag je met onze groeten bellen. Als je wil heb ik wel een telefoonnummer.

• JaPa :o)

Jo,

Het ziet er heerlijk uit, en ik heb alle prachtige foto's bekeken, maar ik zou graag willen weten wie die knappe dame in de rode jurk is!?

JaPa.

• Jo

'k Heb er geen flauw idee van, Jan. 't Was een model op BelgiumDigital Lite van afgelopen najaar. De bezoekers hadden de gelegenheid gedurende een 10-tal minuten in een professionele studio te werken met draadloos aangestuurde flitsers. Er waren 2 studio's en ik heb op de ene set één shoot kunnen doen, op de andere set heb ik 2 keer de kans gehad.

Voor de eerste keer vond ik m'n foto's nog redelijk maar 't kan altijd beter natuurlijk. 10 minuten zijn trouwens zo om.

• JaPa :o)

Gelukkig maar, ik dacht dat het één van je vriendinnen was!

JaPa.