Goed restaurant omg. Trogir

• nammerlaan

Ja hoor…….ben toch voorzichtig begonnen met de voorbereidingen voor de zomer. Met het gezin naar Dalmatie (voor mijzelf ruim 25 jaar geleden) en alvast op zoek naar tips voor goede restaurants (Zoals bv. Dvi Murve in Porec…..heerlijk gegeten) Nog 5 maanden………

Gr. Nicole

• Ivana

Hoi,

Ik weet niet waar jullie verblijven in de omgeving van Trogir.

Maar in het oude gedeelte van Seget heb je een bistro “Rico” waar je een geweldige biefstuk kunt eten.

In Trogir zelf heb je ook hele goeie restaurants, als ik er een mag uitpikken is dat “Kamerlengo”.

Ik snap jullie ongeduldheid, heb het zelfde probleem.

In ieder geval veel plezier over 5 maanden

• nammerlaan

Dank je Ivana…..we verblijven in Seget Vranjica…..Rico gaan we dus zeker eens bezoeken. Nog even geduld hebben helaas!

• kyra

ook k noteer de tips.

Wij gaan van de zomer naar Trogir met onze 2 kids verblijven daar 9 dagen en daarna nog 6 dagen naar Supertar

• Ivana74

Toen ik las dat jullie in Seget Vranjica verblijven, heb ik de boekingen van mijn ouders bekeken en ja hoor daar stond de naam Ammerlaan. Hahaha, wat toevallig !!

In Seget Vranjica heb je ook 4 restaurants, maar dat zien jullie vanzelf wel.

En jullie kunnen natuurlijk met alle vragen die jullie hebben dan bij mijn ouders terecht.

Ivana

• nammerlaan

Heee Ivana!

Dat is inderdaad heeeeeel toevallig! Wij hebben er zin in haha, het is echt zo zomervakantie hoor!

Groetjes, Nicole

• kyr

wat leukkks alle tips trogir welkom.

Voor ons word het onze eerste vakantie in Kroatie

10 dagen trogir en daarna nog lekker naar Brac

wij verblijven ook in het hoogseizoen in Trogir met kids

gr Kyra

• nammerlaan

Iemand al eens gegeten in de Konoba Dabar…..dichtbij Sibenik?

• lavanda

Hoi Nammerlaan,

Ik heb even op hun site gekeken, maar dat ziet er goed uit!! Denk dat ik hem maar uitprint, altijd leuk om te proberen!!!

• nammerlaan

Ik denk dat wij onderweg van Slovenie naar Vranjica ook even lunchen, heb her en der ook goeie reacties gelezen…..nog 4 weken……heb zooooooo´n zin!