hotel Croatia Cavtat

• Kopa

Wij overwegen om deze zomer naar hotel Croatia in Cavtat te gaan.

Iemand ervaringen mee ? Positief (liefst :-) ) of negatief.

Wat te doen of vooral niet te doen ginder ?

Stelt de naturistenzone van het hotel iets voor ?

Kortom alle info is meer dan welkom.

Dank op voorhand voor de nuttige info.

Greetz,

Kopa

• L

Heel vaak in het hotel geweest, echter nooit als gast. Onze dochter heeft daar 5 jr geleden haar huwelijksfeest gehouden, het was volgens alle gasten een zeer geslaagde avond! Zaal/restaurant, crew, eten…..alles zeer goed! Sindsdien niet in het hotel geweest, volgens insiders is het hotel in de laatste jaren verder opgeknapt/vernieuwd.

Hotel Croatia is het duurste hotel van Cavtat, naturistenstrand zal wel een aan de “buitenkant” liggen ( open zee kant ), een gedeelte van de rotsen ( geen echte strand! ) aldaar?

Wat te doen in Cavtat, Dubrovnik e.o. kan je elders op dit forum opzoeken. ( zie bovenaan zoeken, typ Cavtat - go )

Geen negatieve ervaringen maar misschien ben ik niet helemaal objectief omdat ik zelf uit de directe omgeving kom.

• camille

Wij wonen in Cavtat.

Hotel is mooi gelegen.Naturisten plaats is inderdaad tegen de zee op rotsen geen grote oppervlakte.

maar op andere plaatsen wordt naturisme wel gedoogd.

Vroeger was dit hotel 5 steren waard ,nu klagen ze van het eten.

Sederd het Hotel is verkocht aan een firma in het buitenland is het wat bergaf gegaan.

Voor vele een nadeel ,van het hotel naar het dorp zijn minstens 120 trappen.naar beneden.

voor de rest is Cavtat een hemel op aarde.

• L

Is fam. Luksic niet meer de eigenaar van ‘t hotel??? Zelf kom ik uit dir. omg., sinds ’89 in A'dam en min. 2 X pj in Cavtat & Dbk e.o.. Volgende “visite” 14/05. Wonen jullie in Ct of Obod?

Gr.

• rita

het grootste gedeelte van de toeristen in hotel croatia zijn Russen, heb al vernomen van mensen die er werken dat er soms “varkens” tussen zitten, vooral tijdens het diner en de lunch.

ze schransen echt en hebben blijkbaar geen manieren (ja, die van varkens)

maar voor het overige is het een mooi hotel met heel veel trappen.

anders moet je eens hotel albatros overwegen, ook mooi gelegen, met een strandje maar het eten zou er niet zo lekker zijn.

cavtat is heel mooi, een echte aanrader

• nora

Wat leuk bekenden op dit forum te zien…

Cavtat is zeker de moeite waard! Of hotel Croatia de moeite is, ach ieder hotel heeft voor en nadelen. Werkende in de reisbranche merk dat niet 1 mening dezelfde is, gelukkig maar!

Kom maar gewoon en zal zeker niet tegenvallen!!!!!

• Kopa

Bedankt aan allen voor de nuttige info !

@ Nora,

bekenden ?

Zouden wij mekaar moeten kennen ?

Heb er geen idee van maar volgens mij ken ik geen enkele Nora (persoonlijk).

Greetz,

Kopa

• L

Kopa,

Nora zal Rita en mij wel kennen, jou ….. dat weet ik niet!?

• nora

Ja L en Camille!!!! Camille en ik zijn de gelukkigen dat wij in het prachtige Cavtat wonen!! En L…nog een paar jaar en dan terug??????

Maar Kopa, misschien een kennismaking deze zomer??? Normaalgesproken ben ik de representative van Thomas Cook in Hotel Croatia..en kan je tips ter plekke geven!!!

groeten

• L

Nora,

ik stop met werken einde '12 ( word 55 ), daarna…..we shall see!