accomodatie split

• mariel

Jammer, geen reactie op mijn vraag van 4 maart……Nieuwe poging: wie heeft er goede adressen van particulieren in Split die kamers verhuren. Dit om te voorkomen dat ik verplicht ben credit card gegevens door te geven(heb helemaal geen credit card, en kan geen enkele site vinden waar je kamers kunt boeken zonder card). Bovendien zijn kamers bij particulieren veel goedkoper dan hotel kamers.

Alvast bedankt!

Mariel

• Mariel

Jammer, geen enkele reaktie op mijn vraag van 4 maart. Nieuwe poging: wie heeft er adressen van kamers bij particulieren? Ik kan geen enkele site vinden die niet om je credit card gegevens vraagt(heb helemaal geen credit card). Bovendien zijn kamers bij particulieren veel goedkoper dan een kamer in een hotel.

Mariel

• lavanda

Mariel,

Wij hebben ooit een appartement gehuurd van iemand op Brac, die ook een kamer in Split had…Ik ga voor je zoeken.

• lavanda

Ik heb het al gevonden, alleen verhuren ze een appartement.

Misschien kunnen zij je wel verder helpen, kijk maar eens op: www.santic-postira.com

Ik heb een aantal jaren geleden een appartement bij zijn neef of zo gehuurd,ook door hem doorverwezen.

Een heel amicale,vrolijke man die erg klantvriendelijk is…

Succes in elk geval….

• Jo

't Is wel enigsinds te begrijpen dat ze een creditcard vragen. Betalingen middels een overschrijving gaan veel minder vlot naar Kroatië. En ‘t is ook te begrijpen dat ze op z’n minst een voorschot vragen.

• Mariel

Alvast bedankt voor de moeite!

• mariel

Ik heb net gezocht op de website die je door gaf…….kan niks vinden…..

• mariel

Ze vragen die credit card gegevens niet om te betalen, maar puur voor de zekerheid dat je komt…….Op die sites hoef je niet van te voren te betalen, maar pas bij aankomst bij de eigenaar zelf.

• mariel

Sorry, ik heb het al gevonden! Bedankt voor de tip, maar ik zie op de plattegrond van Split dat het appartement toch wel een eindje lopen is van alle bezienswaardigheden. Ik heb niet om de prijs gevraagd, maar omdat we eigenlijk alleen een kamer met bedden en een badkamer nodig hebben(blijven maar 3 nachten), denk ik dat het in ieder geval wel duurder zal zijn.

Toch bedankt!

• lavanda

Als je: sobe split intikt in google, kom ik direct op Simoni, met een stuk of 4 kamers. Zo zal er vast nog meer te vinden zijn…