appartement voor 4 - omgeving Sibenik

• lipik

Heeft iemand weet van een app. nabij Sibenik / Krka, voor familie van 4 personen (2 kamers). Direct aan zee is niet nodig. 't is voor 6 nachten in augustus.

't Is maar dat ik er ondertussen al 2 gemaild/ge-sms't heb en dat er nog niemand geantwoord heeft…

Alvast bedankt !

Hans

• mariel

Hoi Hans,

Ik ben vorig jaar met een vriendin die uit Bosnie komt een paar dagen in de plaats Vodice geweest. Volgens mij ligt dat aardig in de buurt van Sibenik.

Zij kent daar 2/3 adressen, en in eentje daarvan zijn wij geweest. Ik moet eerlijk zeggen dat het wel behoorlijk duur was: € 70 per nacht. Het was een prachtig appartement vond ik zelf: douche, 2 slaapkamers, royale woonkamer met inbouwkeuken en een groot terras. Wij zaten op de bovenste verdieping.

Vodice is overigens een levendig toeristisch plaatsje, dus niet erg rustig mocht je daar van houden. Het appartement ligt overigens wel rustig, een minuut of 10 lopen van het strand.

Ik zal eens vragen of mijn vriendin van dat adres en van de andere(waren meen ik alleen kamers) een naam, adres en telefoonnummer heeft.

Ik laat het je nog weten!

• ellen van kooij

Heb je deze al geprobeerd?

http://www.bbdalmatia.com

Is een NLs gezin.

• Jo

Leuke site maar je moet al goed de tekst lezen om te weten waar het gelegen is. En jammer dat een Nederlands gezin enkel Engelse tekst heeft, op een klein stukje Franse tekst na.

• lipik

Ik zal dit adres wel onthouden, komt ooit wel van pas.

Maar ik moet ook Jo bijtreden. Deze webstek ziet er misschien wel mooi uit, maar praktische is ze zeker niet. En van Nederlanders zou ik op z'n minst een nederlandstalige versie verwachten. Al was het maar uit commercieel oogpunt.

Hans

• ellen van kooij

Moet je niet bij mij zijn ;-)

Ik heb die mensen in 2007 leren kennen toen we daar op de camping stonden. En daarna nooit meer contact met ze gehad.

Misschien kan je hen deze tip mailen?

• Jo

Voor mijn part doen ze wat ze willen op hun website. Ik stel alleen maar vast. Net zoals ik vaststel dat veel websites van Kroatische campingswel pagina's hebben in ‘t Frans maar niet in ’t Nederlands. En ik kan me moeilijk voorstellen dat er meer Franstaligen dan Nederlandstaligen komen. Franse nummerplaten zie je er nauwelijks, een paar Zwitsers (en die spreken ook lang niet allemaal Frans) en af en toe een verdwaalde Belg. En daarvan is dan vermoedelijk de helft Nederlandstalig.

'k Heb ooit 2 campings (wel per mail) aangeboden hun site in 't Nederlands te vertalen, zelfs nooit antwoord op gehad. Ze doen maar. Maar of het commercieel verstandig is heb ik toch mijn twijfels bij.

• Ivana74

Hoi Hans,

hangt ervan af hoe dicht in de buurt je wilt zijn van Sibenik, maar in Seget Vranjica, nabij Trogir, heb je een appartement met 2 slaapkamers.

Appartement “Vuvix”, via de site

http://vuvix.micazu.nl

kan je kijken of het beschikbaar is in de periode die jullie willen gaan en meteen een vraag stellen aan de verhuurder/eigenaar

• lipik

Beste iedereen,

Alvast bedankt voor alle leuke adressen. Ik ben niet voor mezelf op zoek, maar voor gasten van mijn vakantiehuisje die daarna (of ervoor) nog een weekje Dalmatie willen bezoeken (mijn huisje ligt in het noorden in Gorski Kotar). Het gebeurt regelmatig dat gasten een week bergen en een week zee willen. Vandaar dus dat ik regelmatig ergens aan zee iets zoek voor iemand anders.

Nu niet allemaal tegelijk jullie favoriete adres aan zee beginnen te mailen -;) In het noorden (Istrie, Kvarner) heb ik voldoende adressen. En ondertussen heb ik in midden Dalmatie ook al heel wat mogelijkheden. Waarvoor dank.

Hans

(en voor de nieuwsgierigen : www.maroflin.com )