camping dalmacija

• Mika

Geen idee wat het ons gaat brengen maar voor 2012 deze camping geboekt.

Een jaar of zes gelden enigszins in de buurt geweest op camping Zaton(Zadar)

Heb wel het een en ander gelezen,nieuwe pachters sinds 2011 .

Ook op een Duitse site gelezen dat de percelen een beetje zijn aan gepast, wat minder in aantal maar wat beter verdeelt.

wij hebben een plek vrij voor aan volgens platte grond camping en ook via diverse mails c.a. 90m2( komt een redelijke grote tent op te staan)

De boot gaat mee en ze hebben daar boeien dus dat is voor ons het voornaamste.

zijn er hier mensen wie hier al eens geweest zijn of gaan?

• Aad van Kesteren

Hallo . Wij gaan al vele jaren naar Camping Zaton en huren daar een stacaravan bij Go 4 Camp en nemen dan ook altijd onze boot mee .

Onze boot ligt dan in de haven van camping Zaton en gaan bijna elke dag de zee op .

Wij zijn dan altijd de maanden mei en Juni daar en kennen Camping Dalmacia ( voorheen Maritiem ) ook goed .

Als je van je rust houd is Camping Dalmacia een prima plek vanwaar je met je boot alle kanten op kan .

Als je daar gaat varen moet je goed op blijven letten want wij zien daar heel vaak veel Dolfijnen .

Vaak zien wij de dolfijnen aan het einde van Vir in de buurt van de vuurtoren en ook richting de eilanden Uglian - Sestrunj - Molat - Silba en Olib .

Veel plezier op camping Dalmacia ( maar dat gaat zeker lukken als je een boot bij je hebt )

Groetjes van Aad

• Anita

Wij zijn ook van plan om deze camping voor deze zomer te boeken. Ook vanwege de boot die meegaat. Wij hebben een motorboot van ong. 6 meter. Ik zag dacht ik een aanlegsteiger voor boten. Jij hebt het nu over boeien. Dat vind ik wel minder want daar moet je dan naartoe zwemmen. Wat kost het jullie om de boot aan een boei te leggen per dag?

Wij zijn 5 jaar geleden op camping Zaton geweest. Daar wil ik toch niet terug. Toen hadden we nog een klein bootje dat aan een boei lag. Wij willen een beetje in de buurt van Pag gaan varen. Zag er schitterend uit toen we er vorige keer waren (tochtje over het eiland met de auto). Ik hoop op een reactie.

• Mika

Hoi Anita,

De aanlegsteiger welke je ziet op div foto's is hoogst waarschijnlijk van de lokale bevolking en kun je geen gebruik van maken.

Wij betalen 4 a 5 euro per dag voor de boei,prijslijst camping zegt 4 euro maar via mail door gekregen dat dit 5 is.

Onze boot is 5,1mtr en ja zwemmen is ook niet mijn hobby als ik daarna ga varen.

In 1 van de vorige jaren had ik een klein rubber bootje meegenomen,ff peddelen en klaar.

wij hebben ook Pag in de vaar route staan en alle andere gebieden in de buurt welke wij nog niet gezien hebben.

Welke periode gaan julie? alvast een mooi verblijf toegewenst.

Mvg.

• stari gost

hallo kako ste wanneeer ga je weer die kant op . en waarom geen porec meer

wij gaan dit jaar naar camping vila rubin in rovinj

moet ook goed zij we zijn lekker voor de drukten in juni

pozdra