Overnachten rond Dubrovnik

• Raymond van Domburg

Hallo,

Wij vertrekken in juni met 5 deftige motorrijders voor een 17-daagse Europa trip die ons tot in Dubrovnik moet brengen.

Omdat we daar zowat halfweg van onze reisduur aankomen (rond 15/6) zouden we daar 2 nachten blijven en zoeken we een betaalbare overnachting waar ook onze 5 motoren veilig in een garage staan.Het moet niet direct in Dubrovnik zelf zijn,maar mag ook in een dorp in de omgeving zijn.

Met dank voor de reacties.

• L

Hotel Major, ca. 17km oost van Dubrovnik, ca. 5km noord van Cavtat. Meer info???

Neem contact met Igor, na 17/04 kunt u ook langs komen…

Directeur van de vertegenwoordiging

Kroatisch Nationaal Bureau voor Toerisme

Nijenburg 2F

NL-1081GG Amsterdam

Nederland

tel.: +31 20 6616422

fax.:+31 20 6616427

www.croatia.hr

• rita

ik kan je het dorpje Plat aanraden, heel rustig gelegen tussen dubrovnik en cavtat, je kan er voor 30 eur logeren bij partikulieren, een garage vinden zal wat moeilijker zijn.

stuur maar een mailtje naar rjossart@partena.be, dan stuur ik je vrijblijvend foto's door.

er is wel een parking aan het gebouw, er zijn 2 appartementen waar telkens met 3 man kan geslapen worden, heel rustig gelegen en 30 eur per appartement per nacht

• linda en geert

Wij zijn 2 jaar geleden naar dubrovnik geweest met de mountain -bike en gelogeerd in Plat echt de beste uitvalsweg

• JaPa :o)

Linda en Geert,

Zijn jullie helemaal vanuit België daar heen gefietst?

Dat is knap hoor!

Sportieve groet van:

JaPa.

http://www.eilandkrkkroatie.nl

• geert

Haha ik ben wel sportief maar zo ??? Ik bedoel we waren daar als steeds met de auto maar met de mountianbike erbij

grapjas

• Norbert HR

Zoek even naar het plaatsje Zaton, vlak boven Dubrovnik (5 km). Heb daar verscheidene keren overnacht, prima bevallen, rustig, parkeren voor de deur, aan het water, gebeurt niets. Kan het aanbevelen. Kun je 's ochtends ook nog even in de zee duiken.