Hallo Carla ,
Het nieuwe reisseizoen staat terug voor de deur en mijn klassieke vraag ( reeds 4 jaar denk,ik ) hoe schiet de autosnelweg op richting Dubrovnik .
Zoals steeds gaan we richting Trogir -Ciovo en willen elk jaar nog eens naar Dubrovnik maar een dag uitstap via de magistrale zie ik niet meer zitten + de gekende parkeer problemen ,
Wij vertrokken vorig jaar in Trogir ( al een serieus probleem om van het eiland Civo te komen ) om 07 uur wij waren pas om 13 uur in Dubrovnik , dan nog gauw een parking zoeken in Gruz , korter bij de oude stad is het zeker een ramp , met de bus naar de oude stad , iets gegeten in ons favourite restaurant Marco Polo en het was al terug tijd om naar “huis” te rijden , we waren pas terug na 23 uur , en dit voor amper 3 uur rond te wandelen in de oude stad ,
Dus zolang de autosnelweg niet echt af is gaan we NOOIT meer
Graag info
Geert en Linda
Ps nog parkeertips in Split zijn welkom , wij willen dit jaar zeker Marjan opgaan ,vorig jaar hebben wij vergeef gezocht naar een parkeerplaats , als je met de boot komt van Trogir is het al direkt een eindje stappen naar de top ???