Starigrad Paklenica

• De Reizigers C&G

onze laaste 4 nachten in : (kroatie dachten wij naar camping plantaza (starigrad paklenica ) te gaan,heeft iemand kennis van deze camping aub,de omgeving zal zowiso prachtig zijn dat spreekt voor zichzelf !!

alvast groetjes en bedankt

De Reizigers C&G (tu)

• Gerrit Peels

Ik ken wel deze camping ligt iets beneden Starigrad Paklenica direct aan het water.

www.autokamp-pisak.com

en ze hebben tegenwoordig een trotoir van Seline naar Starigrad Paklenica .

• De Reizigers C&G

hoi Gerrit,

bedankt

voor de reactie maar ik denk dat jij misschien op de verkeerde adres bent ?

wij zijn gereserveerd voor camping plantaza in starigrad paklenice !! http://www.pansion-plantaza.com/en/kamp.html

maar het doet niks,nogmaals bedankt,en een fijn vacancie toegewenst

De Reizigers C&G

• Rolph Markvoort

Hoi,

Gerrit Peels heeft wel gelijk. Seline is een dorpje tussen starigrad-paclenica en de snelweg A1, afslag starigrad

• Gerrit Peels

Kan ook niet anders Rolph ik heb daar 10 jaar een huis gehad dat heb ik vorig jaar verkocht

• De Reizigers C&G

Beste Gerrit & Rolph,

mijn vraag was en nog is over de camping plantaza !!!! jullie hebben het over autokamp pisak of zo !! dus volgens mij is er ergens een misverstand,er zal geen twijfel aan dat ik veel minder van kroatie weet dan jullie maar ik weet een ding zeker en dat is dat hebt vooruit betaald aan de beheerder Mnr Tomislav Ramic / Camping plantaza.

groetjes

• Jo

2 minuten ggoglen levert volgende link met 10 recenties: http://www.eurocampings.net/nl/europa/kroatie/zadar/camping-plantaza-105232/?p=2

Er staat ook bij wie de inspecteur is van ACSI voor de camping en die kan je bellen. ‘t Is een Belg, ik heb hem ooit gebeld ivm andere camping. Vind je op de site geen telefoonnummer dan heb ik nog wel ergens een campinggids waar het in staat. Maak dan eerst hier wel een accountje aan, ik ga de man z’n nr hier niet in 't openbaar plaatsen.

Edit: nog 2 minuten langer zoeken: http://www.zoover.nl/kroatie/dalmatie/starigrad-paklenica/plantaza/camping

• Rolph Markvoort

Hoi Gerrit,

Ik lees dat je een beetje ervaring hebt met aan en verkoop van huizen in Starigrad.

Ik zou graag daarover meer informatie willen ontvangen.'

Kunnen wij daarover mailen en contacten

Ik ga er voor de 3e keer naar toe op vakantie op de camping alan. Er is daar een gedeelte afgehuurd door labyrinth.

Misschien ken je rado en saskia Cerovski-roose wel.

• Gerrit Peels

Rolph Markvoort Schreef:

——————————————————-

> Hoi Gerrit,

>

> Ik lees dat je een beetje ervaring hebt met aan en

> verkoop van huizen in Starigrad.

>

> Ik zou graag daarover meer informatie willen

> ontvangen.'

>

> Kunnen wij daarover mailen en contacten

>

> Ik ga er voor de 3e keer naar toe op vakantie op

> de camping alan. Er is daar een gedeelte afgehuurd

> door labyrinth.

>

> Misschien ken je rado en saskia Cerovski-roose

> wel.

Je kan beter contact opnemen met: info@malimlin.com. die kunnen je nog beter helpen die weten daar nog beter de goede wegen te bewandelen als ik, en het zijn Nederlanders.

Als ik het moet uitleggen dan is het heel ingewikkeld want de ambtenaren daar zijn niet zo meewerkend.Ik wens je succes.Ik begin er nooit meer aan.

• Cecile van Keeken

Deze camping ligt direct aan zee iets buiten centrum. Geweldige ligging.

Ben reeds meer dan 10 x in Starigrad Paklenica geweest. Vorig jaar in

pension Michael naast Plantaza. Is van zijn broer.

Daar was een minicamping bij en deze mensen stonden

daar op schaduwrijke plekken onder de pijnbomen.