gratis internet voor burgers en toeristen in poreč

• Heleen Sonnemans

Hallo Allemaal,

De gemeente poreč stelt gratis internet beschikbaar voor burgers en toeristen 24u perdag het gehele jaar door.

Vanaf dit seizoen, voor laptops en mobiele telefoons.

Internet is beschikbaar via Wifi.

Veel plezier groetjes heleen sonnemans

• wonderwater

Dus gratis EK voetbal en Olympische Spelen kijken op www.studiosport.nl met Nederlands commentaar op je laptop op de camping!!

• Sylvi@

Ik zag dit bericht op Facebook en heb het nagevraagd bij de camping waar wij naar toe gaan.

Dit was hun reactie:

The camping Bijela Uvala has got internet, but the Wifi is charged additionally. You can see the details here: http://lagunaporec.com/camping-bijela-uvala-porec/fact-sheet?bs=1516

Dus helaas niet helemaal gratis:S

• wonderwater

De WiFi van de gemeente heeft waarschijnlijk geen bereik op de campings die op prive terrein staan.

Dat wordt dus internetten op het terras aan de haven in de stad.

Campings zullen een boel omzet missen maar Kroaten kennende steken ze daar hun kop voor in het zand.

• Jo

Op Strasko (Novalja op Pag) is internet op de ganse camping gratis (al een jaar of 3, vroeger alleen op ‘t terras van ’t restaurant).

• heleen sonnemans

Inderdaad, men kan alleen in de stad Poreč zelf internet ontvangen,

en niet op de campings rondom Poreč.

mvg heleen

• Robert

En het is nog maar de vraag of je een snelle verbinding hebt. Voor e-mail checken zal het voldoende zijn, maar ik betwijfel of je live voetbal kan kijken, gezien mijn eerdere ervaringen met gratis wifi.

• wonderwater

En als je voetbal wilt kijken met Nederlands commentaar (op www.studiosport.nl) heb je ook een Nederlands IP adres nodig.

Kan bv bij deze VPN provider.

Andere kan ook maar ze moeten wel een server hebben staan in Nederland.

Kost je nog geen 10 euro per maand.

BVN zendt het niet uit.

• rebas

Als je een verbinding hebt is een alternatief voor allerlei sportuitzendingen op je laptop is www.Rojadirecta.com

Verder heb je ook nog wwitv.com.

Rojadirecta heeft wel een storend element,,je bent een tijdje bezig met de reklame te verwijderen.